Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان گفت که بازیکنان این تیم به خوبی از اطلاعات به دست آمده از آنالیز مصر بهره بردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان، موفق شد مصر را در سه ست متوالی شکست دهد و دومین پیروزی را در کارنامه خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی در ارزیابی رقابت ایران مقابل قهرمان قاره آفریقا گفت: مرحله دوم مسابقات را با بازی مقابل تیم مصر، به‌عنوان تیم چهارم دوره قبل رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان آغاز کردیم و موفق شدیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مصر تیم خوبی بود و ما هم بازی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم.

والیبال قهرمانی جوانان جهان| قهرمان آفریقا حریف ایران نشد

سرمربی تیم والیبال جوانان افزود: براساس اطلاعاتی که از آنالیز مصر به دست آورده بودیم، مقابل این تیم قرار گرفتیم. بچه‌ها از این اطلاعات به خوبی استفاده و بازی را به سود خود تمام کردند. سعی می‌کنیم رقابت‌های پیش رو را با کیفیت ادامه دهیم و مسابقات را با پیروزی به پایان برسانیم.

تیم والیبال جوانان ایران فردا (سه‌شنبه) برای دومین بار به مصاف مراکش می‌رود که این مسابقه از ساعت 17:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال والیبال ایران والیبال تیم والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران