Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در روز 5 مهر ماه سال 1370 برابر تیم ملی الجزایر در جریان جام بین قاره ای 2-1 برنده شد.

برای علی پروین پیروزی 30 سال پیش تیم ملی مقابل الجزایر در بازی رفت جام بین قاره ای انگار یک پیروزی نفرین شده بود...

به گزارش طرفداری، این بازی آخرین روزهای خوش علی پروین در دوران سرمربیگری تیم ملی را رقم زد و از این روز به بعد دوران تلخ او در تیم ملی فوتبال شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوران تلخ برای تیم ملی تا 5 سال ادامه پیدا کرد.

تیم ملی در بازی برگشت جام بین قاره ای که 19 مهر ماه 1370 برگزار شد با شکست 1-0 برابر الجزایر در الجزیره، جام بین قاره ای را از دست داد.

دومین ناکامی تیم ملی در سال 71 رخ داد و تیم ملی با شکست برابر ژاپن در جام ملتهای 1992 نتوانست از گروه خود در مسابقات صعود کند و شاهد صعود ژاپن و امارات در گروه شد.

سومین ناکامی محرومیت یک ساله مردانی مثل مرتضی کرمانی، فرشاد پیوس و مجتبی محرمی بود که پروین روی آنها حساب ویژه باز کرده بود، سپس عابدزاده و استیلی که پروین  به این 2 نفر هم اعتقاد زیادی داشت به علت مصدومیت مسابقات را از دست دادند.

پروین و تیمش در مسابقات مقدماتی جام جهانی، در بین 6 تیم مرحله نهایی پنجم شده و از صعود به جام جهانی 1994 بازماندند، برای اولین بار در دوران ورزشی پروین، او ازیک تیم اخراج شد، او تیم ملی را ترک کرد و به علت آسیب روحی فروانی که دید، از پرسپولیس هم جدا شد با این حال ناکامی از سر تیم ملی دست برنداشت و تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات آسیایی 1994 هم نتوانست با استانکو از دور گروهی صعود کند و بعد از چین و ترکمنستان در گروه سوم و حذف شد.

در سال 74 تیم ملی بازی نداشت اما اوضاع بد تیم ملی باعث شد نفراتی مثل زنده یاد ناصر حجازی و فیروز کریمی از هدایت تیم ملی سرباز زنند.

تیم ملی در سال 75 تحت هدایت محمد مایلی کهن از دوره ناکامی فاصله گرفت و با کسب عنوان سوم آسیا در جام ملتها و انجام بازیهای خوب در این مسابقات به روزهای خوب خود برگشت.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام بین قاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند