Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسن کامرانی‌فر» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: من با همین روحیه به هشت تورنمنت جهانی رفتم. در آرامش می شود کار کرد و احتیاج به سر و صدا نیست. هیچ دوستی با شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال نداشتم و انتخاب من به دلیل نگاه او برای توسعه فوتبال بود. در عین حال که نتیجه برای ما مهم است، توسعه ارزش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در فوتسال باید از دو سال قبل اقدام می‌شد. البته ما در این چند ماه کارهای خوبی برای این تیم کردیم. از همین فردا جلسه آسیب شناسی خواهیم داشت. با برنامه فدراسیون فوتبال زیرساخت ها باید درست شود.  

کامرانی‌فر بیان کرد: نگاه برابر به تیم ملی بانوان تاثیر زیادی داشت. عزیزی خادم این نگاه را دارند. پاداش ها، بازی های تدارکاتی، اردوهای خوب و خیلی چیزهای دیگر در این موفقیت تاثیر داشت و در بخش بانوان ثابت کردیم توانایی خوبی داریم. چند روز پیش عزیزی خادم در سفرهای مختلف برای فوتبال کشورمان رایزنی کرده است. اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد شروع لیگ گفت: با توجه به چهار بازی حساس ایران به این نتیجه رسیدیم لیگ بعد از بازی با کره جنوبی برگزار شود. لیگ فشرده ای داریم اما نتایج تیم ملی بسیار مهم است. درکنار آن لیگ به موقع برگزار می‌شود. بازی کره جنوبی و امارات را داشتیم و تصمیم گرفتیم سوپر جام فعلا برگزار نشود.     

کامرانی‌فر در مورد سیستم کمک داور ویدئویی گفت: می‌دانید که بحث VAR در فدراسیون قبلی مطرح بوده اما مسیر را اشتباه رفته بودند. با تلاش های عزیزی خادم در سفرهای اخیر، ما بازی در ایران و کره این سیستم را تجهیز خواهیم کرد. یک موضوع دیگر بحث میزبانی ها بود و تلاش شد که این اتفاق نیفتد و ما به همین دلیل آمدیم شرایط را فراهم کردیم. AFC دیگر نمی تواند حق پخش را بهانه کند. ما تمامی مواع را برطرف کردیم. ما به کنفدراسیون توانایی تجهیز سیستم وی ای آر را داریم و اعلام کردیم که میتوانیم برای هر چهار بازی این امکان را فراهم کنیم. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای بودن VAR در لیگ برتر باید داوران را لایسنس کنیم که زمان می‌برد. ما داوری برای نشست پشت سیستم وی ای آر نداریم. ما می خواهیم این سیستم را در ایران نگه داریم. فدراسیون تلاش می‌کند تا به استانداردها برسیم.

وی تصریح کرد: فدراسیون و سازمان لیگ تابع مقررات هستند. دادگستری تیم پدیده را واگذار کرده و ما نام شهر خودرو را قبول داریم. دوست دارم مسوولان سازمان لیگ در این موارد صحبت کنند. 

کامرانی‌فر اظهار داشت: باشگاهی که بدهی دارد نباید بازیکن خارجی بخرد. ما به دنبال درست کردن ساختار باشگاه ها هستیم. هر باشگاهی که بدهی دارد باید بدهی را پرداخت کند و بعد از آن قراردادهایش را ثبت کند. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اذعان داشت: در این ۶ ماه چالش های زیادی داشتیم. ۸۰ میلیارد بدهی گذشته پرداخت شده است. وضعیت ساختمان فدراسیون به ثبات رسیده است. فدراسیون در مقابل همه این سختی ها ایستاده است. فدراسیون در تلاش است تا در تمام چالش ها پیروز شود. تغییرات را در آینده خواهید دید. 

کامرانی فر در مورد ورود تماشاگران به استادیوم برای دیدار با کره جنوبی گفت: خیلی در این خصوص تلاش می کنیم. بحث ورود تماشاگر فقط به فدراسیون مربوط نیست اما به دنبال این موضوع هستیم. تست پی سی آر هزینه دارد و ما منتظر واکسیناسیون بیشتر هستیم تا شرایط بهتر شود. ما هم باید مواظب سلامت مردم باشیم. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تعداد داوران در لیگ برتر نصف خواهد شد. حدود ۸۰ داور حذف شده است. حق الزحمه بسیار خوبی برای داوران تصویب شده است. هر داوری که بیشتر از دو اشتباه تاثیرگذار داشته حذف شده است. داور اگر آماده نباشد خودش ضرر می بیند.

وی در مورد بیانیه ۱۰ پیشکسوت داوری تصریح کرد: من از آنها تشکر می کنم و برای این موارد و دیگر موارد دیگر نیز بحث و گفت و گو کردم. 

کامرانی فر در مورد رای های کمیته های استیناف و انضباطی اظهار داشت: شفافیت در رای ها بسیار موضوع خوبی است. اما باید برخی از ملاحظات را در نظر گرفت. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پایان بیان کرد: ما تیم فوتبال امید را برای المپیک داریم. تیم ملی فوتسال، ۳ سال دیگر جام جهانی را دارد. قطعا در مسیر اشتباهاتی داریم اما سعی می کنیم شرایط را بهتر کنیم. لیگ سختی خواهیم داشت اما می توانیم از خروجی آن برای جام جهانی استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال ایران سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عزیزی خادم کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!