Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان صابریان افزود: تعدادی رپید تست به عراق ارسال شده و زائران می‌توانند در کشور عراق تست داده و در صورت نداشتن مشکل به کشور وارد شوند.

وی گفت: در صورتی که تست در ورودی‌های کشور انجام شود، ایستگاه‌هایی در نظر گرفته شده که اگر افراد بدحال باشند بلافاصله برای درمان به نزدیک ترین بیمارستان و در صورت بدحال نبودن به نقاهتگاه‌ها منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان افزود: جواب تست‌های گرفته شده در مرزها ظرف کمتر از ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود.

کد خبر 5314997

منبع: مهر

کلیدواژه: زائران اربعین اربعین 1400 پیمان صابریان واکسن کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا واکسن هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زالی قارچ سیاه محدودیت های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اورولوژی شیوع کرونا پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان