Web Analytics Made Easy - Statcounter

برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی اماکن ورزشی خراسان شمالی پس از وقفه‌ای طولانی، اظهار کرد: با بهبود شرایط امیدوار به تیم داری در دو بخش آقایان و بانوان بدمینتون در لیگ برتر شدیم.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی گفت: هیأت بدمینتون استان علی رغم تعطیلی اماکن ورزشی، با مساعدت و همکاری اداره کل و اداره ورزش بجنورد و با هماهنگی دستگاه نظارتی و شرایط محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سعی بر آماده نگهداشتن بازیکنان لیگ یک مردان استان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هیأت در نظر دارد در این دوره از مسابقات از بازیکنان بومی که اکثراً هم جوان و نوجوان هستند استفاده کنند.

وثوقی تصریح کرد: بر همین اساس نخستین بازی تدارکاتی خود را با تیم دسته یکی نیشابور برگزار می‌کنیم تا مربی تیم نقاط ضعف بازیکنان را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

وی در انتها با اشاره به رتبه سوم خراسان شمالی در مسابقات بدمینتون سال ۹۸، گفت: طبق اعلام فدراسیون بناست مسابقات لیگ یک در آبان ماه برگزار شود.

کد خبر 5315003

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون ورزش و جوانان خراسان شمالی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها ایلام علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد