Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:11:37 GMT

مرکز واکسیناسیون مستقر در لانه جاسوسی بسته شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۶۹۲

مرکز واکسیناسیون مستقر در لانه جاسوسی بسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آرزو چراغی، ناظر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید کسری اسماعیلی در مرکز رویداد شهید فخری زاده در سفارت سابق آمریکا لانه جاسوسی به مدت یک ماه از ۹ شهریور تا ۵ مهر ۱۴۰۰ به منظور تسریع در واکسیناسیون کرونا در اختیار مرکز بهداشت جنوب تهران قرارگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرکز با ۲۲ تیم توانست بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا را به جمعیت تحت پوشش تزریق کند و در این مدت روزانه بیش از ۲۵۰۰ دوز واکسن کرونا در این مرکز تزریق می‌شد.

چراغی ادامه داد: این سایت واکسیناسیون در مساحتی به وسعت پنج هزار مترمربع با حضور ۲۲ تیم واکسیناتور و ثبات از گروه‌های جهادی، تزریق واکسن به واجدین را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه این سایت حاصل همکاری قابل‌تقدیر بین بخشی واحدهای مختلف مرکز بهداشت جنوب تهران، شهرداری، شهر سالم، سازمان بسیج دانشجویی کشور و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود، گفت: این سایت با بیست و دو تیم ثبات و واکسیناتور از بسیج دانشجویی کشور به منظور تسریع در واکسیناسیون و همکاری یک ماهه سازمان بسیج دانشجویی کشور آغاز به کارکرد.

ناظر این سایت افزود: در این مرکز واکسن سینوفارم به جمعیت تحت پوشش تزریق شد و افراد جامانده برای تزریق دوز دوم در دیگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران واکسینه خواهند شد و از طریق اطلاع‌رسانی به آنها دوز دوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین لانه جاسوسی واکسن کرونا واکسیناسیون اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست