Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، وبینار علمی- آموزشی "چگونه یک مقاله علمی انگلیسی بنویسیم؟" را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، وبینار "چگونه یک مقاله علمی انگلیسی بنویسیم؟" در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸ به صورت مجازی برگزار می‌شود. دکتر شریف مرادی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، مدرس این وبینار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکات و معیارهای نویسندگی؛ سازمان‌دهی شکل‌ها و پیش‌نویس؛ نگارش بخش‌های مختلف؛ بایدها و نبایدهای نگارش؛ تخلف علمی و سرقت ادبی؛ تعامل موثر با داوران؛ نحوه موثر نوشتن نامه همراه مقاله؛ و انتخاب مجله هدفِ معتبر به عنوان سرفصل‌های این وبینار اعلام شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این وبینار علمی- آموزشی "چگونه یک مقاله علمی انگلیسی بنویسیم؟" (هزینه دوره ۸۰ هزار تومان) می‌توانند به وب‌سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه نمایند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقاله علمی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی چگونه یک مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در نوبت اول آزمون سراسری، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد بودند. نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک