Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۳۸۹ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۳۳ میلیون و ۹۹ هزار نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 233 میلیون و 99 هزار و 451 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 4 میلیون و 769 هزار و 820 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 209 میلیون و 832 هزار و 648 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 81 هزار و 409 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 43 میلیون و 942 هزار و 335 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 709 هزار و 119 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 14 هزار و 905 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 33 میلیون و 693 هزار و 148 مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون 447 هزار و 406 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 14 هزار و 423 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 21 میلیون و 366 هزار و 395 مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون 594 هزار و 702 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با 7 میلیون و 701 هزار و 715، 7 میلیون و 443 هزار و 149، 7 میلیون و 66 هزار و 688، 6 میلیون و 995 هزار و 628 و 5 میلیون و 547 هزار و 990 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با 5 میلیون و 251 هزار و 940 مبتلا و کلمبیا نیز با 4 میلیون و 952 هزار و 690 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با 33 میلیون و 394 هزار و 833، 32 میلیون و 948 هزار و 657 و 20 میلیون و 361 هزار و 191 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا کرونا گرفتانتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این بیانیه، سیل‌های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌های زیادی در این کشور شده و بیش از ۲۱۰ هزار نفر را آواره کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، همچنین منطقه حفاظت شده ملی «ماسای مارا» که یک جاذبه گردشگری در غرب کنیا است و سالانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران خارجی را راهی این کشور می‌کند به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلک دچار آب گرفتگی شده و در پی آن گردشگران در هتل‌های خود محبوس و ارتباط آن‌ها با دیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس، پدیده اقلیمی ال نینو که کارشناسان از آن به عنوان عامل بارش‌های شدید اخیر در شرق قاره آفریقا نام می‌برند، سایر کشور‌های آفریقای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در کشور تانزانیا ۱۵۵ نفر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده‌اند و در کشور‌های اوگاندا و بوروندی هم تلفات و ویرانی قابل توجهی رخ داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد