Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدارهای پیش روی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی در ادامه رقابت‌های گروه A انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تیم ملی ایران آمادگی روحی و روانی بسیار خوبی با توجه به کسب نتایج درخشان داشته است. ضمن اینکه شرایط بدنی بازیکنان لژیونر در بهترین شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در تمامی بازی‌های خود نشان داده اند مشکل بدنی ندارند و تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش می‌کنند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به کسب نتیجه در بازی با امارات خوشبین هستم. فکر می‌کنم کار خیلی سختی مقابل این تیم نداشته باشیم اما کلید صعود زودهنگام به جام جهانی در بازی با کره جنوبی در تهران است. کره جنوبی برنامه‌ریزی خوبی داشته و قطعا برای جبران شکست‌های قبلی خود مقابل ایران به میدان می‌آید. تیم ملی کره جنوبی تغییراتی را نیز نسبت به بازی‌های مرحله مقدماتی داشته است و فکر می‌کنم بازی سختی با این تیم داریم.

وی درباره آمار درخشان دراگان اسکوچیچ از زمان نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: شاید خیلی از زمان حضور اسکوچیچ در رأس کادر فنی نگذشته باشد اما او نشان داد با شناختی دقیق از موجودی فعلی بازیکنان و همچنین رقیبان ایران، تیم را هدایت می‌کند. بلوغ فکری بازیکنان تیم ملی عالی است و این به معنی اعتماد به نفس بالای آنها برای ادامه روند پیروزی است.

ذوالفقار نسب درباره قیاس دراگان اسکوچیچ با کارلوس کی روش تاکید کرد: این دو مربی قابل مقایسه نیستند. کی روش با ابعاد شخصیتی متفاوت هشت سال در ایران بود. اسکوچیچ مدت کمی سرمربی تیم ملی است و اخلاق متفاوتی نسبت به کی روش دارد. اسکوچیچ نشان داده اهل حاشیه نیست و امور فنی را در اولویت برنامه‌ریزی‌هایش قرار داده است.

وی ادامه داد: شاید الان کُره‌ای‌ها هم خوشحال باشند که دیگر کارلوس کی روش روی نیمکت ما نیست تا خوشحالی‌های غیر متعارف پس از برد احتمالی کند. فرهنگ فوتبال ایران متفاوت با این رفتار بود اما حالا امیدوار هستیم نه تنها کره را ببریم بلکه با امیدواری برای موفقیت در جام جهانی هم دوراندیشی کنیم.

کد خبر 5314087

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال بیژن ذوالفقارنسب دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال تیم ملی فوتسال قزاقستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتسال ازبکستان مصطفی آجورلو فوتبال ایران کره جنوبی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز