Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم والیبال جوانان ایران که برای کسب مقام نهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان تلاش می‌کند، دوشنبه‌شب در نخستین بازی خود در مرحله دوم این رقابت‌ها با نتیجه سه بر صفر مقابل مصر به پیروزی رسید.

بهروز عطایی پس از دومین پیروزی تیمش در مسابقات جهانی اظهار داشت: در دوره گذشته مسابقات نوجوانان جهان، همین تیم مصر در رده چهارم قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصر تیم خوبی است اما عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتیم.

وی ادامه داد: با شناخت کامل مقابل مصر قرار گرفتیم و بازیکنان هم از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته بودیم استفاده کردند. تلاش ما این است که مسابقات پیش رو را با کیفیت ادامه دهیم و با پیروزی تمام کنیم.

«مهدی جلوه» مدافع میانی تیم ایران نیز این پیروزی را حاصل کار گروهی دانست و گفت: این یک بازی تیمی بود. هر بار که موفق شدم ماموریتم را در زمین به خوبی انجام دهم، به این معنا بوده که کسی قبل از من، کارش را به‌ درستی انجام داده است و این یعنی عملکرد خوب تیمی است.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از یکم تا ۱۱ مهر به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات زیر ۲۱ سال مردان جهان، ایران به یک طلا و یک برنز دست یافته است و در کنار بلغارستان و کره جنوبی پنجمین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

نتایج و برنامه مسابقات تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان

مرحله اول

ایران ۲ - بلژیک ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۲۸-۲۶ / ۲۸-۲۶ / ۸-۱۵)

ایران ۲ - آرژانتین ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۵-۲۰ / ۲۶-۲۴ / ۱۸-۲۵ / ۱۷-۱۹)

ایران ۳ - مراکش صفر (۲۵-۵ / ۲۵-۲۱ / ۲۵-۱۵)

مرحله دوم

ایران ۳ - مصر صفر (۲۵-۲۲ / ۲۵-۲۳ / ۲۵-۲۰)

سه‌شنبه ۶ مهر، ساعت ۱۷:۳۰،‌ ایران - مراکش

چهارشنبه ۷ مهر، ساعت ۲۰:۳۰، ایران - تایلند

برچسب‌ها والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 849353 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان