Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@02:25:48 GMT

سس کچاپ ۲۷ تا ۶۷درصد گران شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۹۲۸

سس کچاپ ۲۷ تا ۶۷درصد گران شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، سس کچاپ 350گرمی برند اروم‌آدا از 8.900تومان در فروردین امسال به 14.900تومان رسیده که از رشد 67درصدی قیمت این کالا حکایت دارد.

برند پیلی‌پیلی هم همین میزان افزایش قیمت را در محصولات خود منظور کرده و سس گوجه با هالوپینو با وزن 250گرم از 20.500تومان به 26.500تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سس گوجه 390گرمی برند سحر هم از 9هزار تومان به 14.500تومان رسیده است. سس معروف خرسی هم در این مدت 4.500تومان گران شده است. قیمت این سس فروردین امسال 16.500تومان بود ولی حالا قیمت 21هزار تومان روی ظروف آن نقش بسته است. این سس در فاصله بین آذر تا اسفند سال گذشته هم 1800تومان گران شد. در این محدوده زمانی قیمت تمام برندها بین 20 تا 30درصد افزایش داشت و این روند طی امسال هم ادامه یافته است. البته بعضی از برندها ازجمله دلپذیر و بهروز افزایش قیمت نداشته یا با درصد پایین‌تری تغییر قیمت داشته‌اند. سس کچاپ 410گرمی بهروز آبان پارسال 12.800تومان قیمت داشت که در بهمن‌ماه به 15.500تومان افزایش یافت، اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد این قیمت هنوز تغییر نکرده است.

پربیننده ترین برداشت پسته از باغات ورامین +عکس گرانی باعث تعطیلی ۲۰درصد سوپرمارکت های تهران شد برداشت سنتی برنج چطور است؟ + عکس برای اولین بار در کشور میزان تولید گوشت قرمز از مصرف پیشی گرفت / زنگ خطر کاهش عرضه در ماه‌ های آتی قیمت برنج داخلی ۴۳درصد افزایش داشت / گوشت قرمز چقدر گران شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سس کچاپ گران شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول