Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قربانی که دو هفته پیش با حکم رئیس فدراسیون شمشیربازی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسلحه سابر معرفی شد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان آغاز دور جدید تمرینات این تیم و برنامه های مورد نظرش توضیح داد.

قربانی گفت: در مورد زمان رویداد مصوب در تقویم فدراسیون جهانی امکان تغییر و جابه جایی وجود دارد به همین دلیل اینکه دقیقا چه زمانی اولین اعزام تیم ایران انجام شود، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال طبق برنامه ریزی انجام شده از نیمه دوم آذرماه تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از سر گرفته می شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به جای پیمان فخری عهده دار هدایت این تیم شده است در مورد برنامه های مورد نظر برای دور جدید تمرینات خاطرنشان کرد: تمرینات و اردوها طبق برنامه هایی که پیش از این تهیه و مکتوب کرده بودیم، پیش خواهد رفت. این برنامه ها مربوط به پیش از المپیک می شود. آن زمان و در جریان آماده سازی ملی پوشان برای بازی های توکیو مشخص کرده بودیم که روال تمرینی بعد از المپیک و تا سال ۲۰۲۲ چگونه باید پیش برود.

قربانی تاکید کرد: در واقع برنامه ای که از این پس تمرینات تیم اسلحه سابر بر مبنای آن پیش خواهد رفت در راستای برنامه هایی است که زمان حضور پیمان فخری نهایی شده بود. برای تهیه این برنامه از من که مربی کادر فنی بودم هم مشورت های لازم گرفته شده بود و به همین دلیل در جریان همه آنها هستم. نیازی به تغییر در آنها نمی بینم چراکه کامل هستند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان اسلحه سابر این روزها به صورت انفرادی پیگر تمرینات‌شان هستند، تصریح کرد: طبق برنامه ای که مبنای کارمان است قرار بود بعد از المپیک ملی پوشان دو ماه استراحت داشته باشند و بعد از آن وارد اردو شوند. در واقع دوری امروز آنها از اردو و تمرین تیمی هم در راستای همان برنامه است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه ۱۸ سال شاگرد پیمان فخری بود، خاطرنشان کرد: اولین مدال آسیایی را کنار فخری و زمانی که در تیم جوانان بودم، به دست آوردم. طی چهار پنج سال گذشته هم به عنوان مربی در کنارش بودم. بنابراین به طور کامل به خلق و خو و شیوه کار یکدیگر آشنا هستیم. پس با اعتماد و اعتقاد کامل اردو ها را در راستای برنامه های از پیش تنظیم شده، ادامه خواهیم داد.

قربانی که این روزها به عنوان مدیر فنی تیم های اسلحه سابر درکنار تیم بانوان این اسلحه است، گفت: در مورد تیم دختران هدف حضور در بازی های آسیایی سال آینده است. مبنای کار هم این است که به گونه ای تمرینات و اردوها پیگیری شود که ملی پوشان این تیم در چین بتوانند نتیجه خوبی بگیرند. به همین دلیل اردوی آنها را زودتر آغاز کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قربانی اسلحه سابر اسلحه سابر امین قربانی شمشیر بازی اسلحه سابر طبق برنامه ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی