Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ‌استان اردبیل گفت: خدمت‌رسانی به مردم در محروم‌ترین روستاهای اردبیل ادامه دارد که درصدد رفع مشکلات چندین ساله آب شرب روستای نرلوی شهرستان کوثر تا هفته آینده هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی‌اصل صبح امروز در بازدید از روستای نرلو شهرستان کوثر اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای اجرای پروژه آبرسانی، مرمت مدرسه و خدمات آموزشی، فرهنگی، پزشکی و دندانپزشکی در روستاهای مناطق محروم استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رفع مشکلات اساسی و چندین ساله آب شرب روستای نرلوی شهرستان کوثر طی هفته آینده برطرف می‌شود و به دنبال مرمت فضای آموزشی مدرسه نیز توسط این گروه جهادی انجام یافته است که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمت‌رسانی به مردم در محروم‌ترین روستاهای اردبیل ادامه دارد که درصدد رفع مشکلات چندین ساله آب شرب روستای نرلوی شهرستان کوثر تا هفته آینده هستیم و در این زمینه سپاه و بسیج در کنار همدیگر همراه با جهادگران بسیجی در محروم‌ترین مناطق کشور مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

محمدی‌اصل ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای خدمت به مردم گام برداشته و با رفع مشکلات و موانع موجود شاهد لبخند رضایت مردم باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

تهیه و توزیع یک‌هزار بسته لوازم تحریر توسط بسیج دانش‌آموزی اندیمشک + تصاویربرگزاری موکب فرهنگی دانشجویان بسیجی در بوستان لالهکنگره شهدای زنجان| مراسم عصر شعر بسیج هنرمندان زنجان برگزار شد + فیلم

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی تا زمان پایان کرونا در کنار مردم خواهند بود و به هیچ عنوان در شرایط بحرانی مردم را تنها نمی‌گذارند، بلکه تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به آن‌ها انجام می‌دهند تا هر چه سریع‌تر شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/140/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمت رسانی به مردم محروم ترین شهرستان کوثر رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رویکرد ما در استان مصداق شعار امام (ره) و رهبری یعنی اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است.

ابوطالب شفقت پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمت گذار است.

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: شما مسئول به کارگیری بدنه‌ی دولت و ایجاد اتحاد به ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعه‌ی یک وزارت هستید.

استاندار اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت بیان کرد: وزارت خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه‌ی اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقا خرد اقتصادی در روستاها بر پایه‌ی داشتن برنامه‌ی جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه نشینی شهری را کمتر خواهد کرد. 

استاندار در پایان به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره و عنوان کرد: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس