Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار یدالله کشاورز دوشنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری و نیز خانواده معظم شهید مدافع حرم عسکری فرد از شهرستان آبادان اظهار داشت: نام و یاد شهدا برای همیشه در تاریخ جاویدان است چرا که شهادت در راه خدا و وطن لیاقت می خواهد و هرکسی به این لیاقت دست نمی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:شهدا دست چین و گلچین درگاه خداوند متعال هستند آنها انسانهای وارسته ای هستند که شهادت و حیات اخروی را بر زندگی در این دنیا ترجیح می دهند.

سردار کشاورز همچنین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم عسکری فرد افزود: شهید عسکری فرد یکی از بندگان صالح خداوند بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانفشانی و ایثار کرد تا داعش خبیث نتوانند به حرم بی بی زینب (س) جسارت کند.

وی با تجلیل از همسر این شهید مدافع حرم گفت: اجر تربیت فرزندان شهید با تفکر ولایی و ارزشی کمتر از شهادت نیست.

مردم آبادان چهار هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر پاسداری از مرز در اروندرود را بر عهده دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس آبادان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت