Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان نیمسال اول سال جاری ، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یک هزار و 155 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هوشنگ محمدی از رسیدگی به بیش از 5700 پرونده از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون  4734 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 435 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 599 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت بیش از یک هزار و 155 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت،گران فروشی و کم فروشی بوده است.

وی، قاچاق پوشاک،ماینر و دخانیات را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

محمدی با اشاره به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا در کنار طرح بازگشایی مدارس و اربعین در حال اجراست، افزود: اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی خصوصا در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای هدف برخورد جدی می کنیم. اوبه گرانفروشان ،احتکار کنندگان و متخلفین  هشدارجدی داد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل