Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ذوب آهن از شرایط این روزهای سبزپوشان اصفهانی می گوید و متعقد است شاکله جدید ذوب آهن برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن این روزها مشغول اردوی آماده سازی برای لیگ بیست و یکم است و کادر فنی جدید تلاش زیادی برای ارزیابی بازیکنان می‌کند. حسین پاشایی دستیار مهدی تارتار از پارس جنوبی جم همراه دوست صمیمی خود در کادر فنی بود و حالا با آمدن تارتار به ذوب آهن وی نیز به جمع گاندو ها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این مربی با دانش فوتبال ایران بهانه‌ای شد تا با وی گفت و گویی را داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید:

این روزها مجموعه ذوب آهن حسابی درگیر و دار آمادگی برای لیگ بیست و یکم است. شرایط تیم را چطور می‌بینید؟

وضعیت به گونه‌ای بود که با توجه به نتایج دو فصل گذشته ذوب آهن، این تیم به یک خانه تکانی اساسی نیاز داشت. با توجه به دیدگاه مهدی تارتار در خصوص عملکرد بازیکنان لیگ یک و لیگ برتر به نظر می‌رسد با توجه به بودجه‌ای که باشگاه ذوب آهن داشت بازیکنان خیلی خوبی را جذب کردیم. در واقع این امکان وجود نداشت همچون تیم‌های متمول بازیکنان گران قیمت جذب کنیم اما با توجه به بودجه اشاره شده بازیکنان خوبی در اختیار داریم. در اصل بازیکنان تراز اول لیگ یک و بازیکنانی که با سلیقه مهدی تارتار جور در می آیند از لیگ برتر جذب شدند. امیدواریم در روندی که در ابتدای شروع تمرینات در پیش گرفتیم فصل بسیار خوبی را رقم بزنیم.

در روزهای اخیر ذوب آهن چند بازی دوستانه داشته است. آیا به نقاط ضعف و قوت تیم دست پیدا کرده‌اید؟

نسبت به گذشته ۹۰ درصد ترکیب تیم تغییر کرده است. حداقل به چهار یا پنج هفته زمان احتیاج داریم تا بین بازیکنان جدید هماهنگی ایجاد شود. این روزها کادر فنی تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هماهنگی انجام می‌دهد تا شروع به مسابقات که اواخر مهرماه است نقاط ضعفی نداشته باشیم. چند بازی اخیر فارغ از نتیجه روند رو به رشدی را داشته‌ایم و تغییرات عمده‌ای از لحاظ هماهنگی نسبت به دیدارهای ابتدایی احساس شده است.

تا شروع لیگ برتر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آیا لیست بازیکنان تیم دچار تغییراتی می‌شود؟

تقریباً نفرات تیم ما بسته شده است. در واقع سهمیه‌های لیگ برتری و دیگر سهمیه‌ها جذب شده‌اند. بعید می دانم تغییرات خاصی در نفرات برای شروع و ادامه فصل شاهد باشیم اما باز این نیز بستگی به عملکرد نفرات و نظر کادر فنی دارد.

اردوی کردان کرج روزهای قبل به پایان رسید. آیا اردوی خارجی هم در دستور کادر فنی قرار دارد؟

در خصوص اردوی کردان کرج شرایط خیلی خوب و مناسب پیش رفت و خوشبختانه همه چیز برای آماده سازی تیم خوب بود. اما اردوی خارجی مدیریت باشگاه تصمیم گیرنده است و نمی‌توانم به طور قطع بگویم منتفی شده یا خیر اما در برنامه کادر فنی که از ابتدای حضور در تیم ارائه شده این اردو وجود داشته و باید ببینیم شرایط به چه گونه‌ای پیش می‌رود.

مجموعه تیم قبل از حضور در اردوی کرج همگی واکسینه شدند. فکر می‌کنید واکسینه شدن تیم بر روند کار در لیگ برتر تأثیر می‌گذارد؟

قطعاً همین طور است. همه کادر فنی با توجه به سن و سال شأن دو دوز را دریافت کرده بودند و تنها من مانده بودم که خوشبختانه با تلاش مدیریت باشگاه به همراه بازیکنان واکسینه شدیم. مطمئناً با دریافت این واکسن از نظر ذهنی شرایط بهتری برای تیم رقم می‌خورد.

اگر صحبتی با هواداران ذوب آهن دارید می‌توانید از این تریبون با آنها در میان بگذارید.

باید این را اعلام کنم که به همراه مهدی تارتار و دیگر اعضای کادر فنی به اصفهان آمده‌ایم تا هرچه داریم بتوانیم برای اعتلای نام ذوب آهن بگذاریم. هواداران و دوست داران این تیم دو سال گذشته سختی‌های بسیار کشیده‌اند و از همه این موضوعات با خبریم. به آنها قول می‌دهم تمام تلاش و توان مان را به کار بگیریم تا ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 523956

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مهدی تارتار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهدی تارتار کادر فنی لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!

آفتاب‌‌نیوز :

در خبر‌ها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد، اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند؛ بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند، اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم