Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی برای ۲ بازی با سوریه و ایران مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 27 بازیکن تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی 12 مهر در مرکز ملی تمرینی پاجو گرد هم می‌آیند تا اردوی آماده‌سازی برای 2 بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برابر تیم‌های ملی سوریه و ایران را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و سوریه 15 مهر در ورزشگاه آنسان برگزار می‌شود. کاروان تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی 17 مهر نیز راهی ایران خواهد شد تا سه روز پس از آن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برود.

در گروه A آسیا ایران با 6 امتیاز صدرنشین است. کره‌ جنوبی (4 امتیاز)، امارات (2 امتیاز)، سوریه، لبنان و عراق با امتیاز مشابه یک رتبه‌های دوم تا ششم را در اختیار دارند.

بنتو: به دنبال هر 6 امتیاز دیدار با ایران و سوریه هستیم/ بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد