Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اوایل خردادماه امسال پیکر نیمه‌جان جوان ۱۷ ساله اهل صالحیه به نام هاشم در حالی به بیمارستان منتقل شد که دو روز بعد به کما رفت و در نهایت تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

به گزارش رکنا،  از آنجایی که تحقیقات اولیه حاکی از این بود که هاشم در جریان یک نزاع مضروب شده است، 4 مظنون که یکی از آنها فاطی چغر نام داشت به‌خاطر اینکه با مقتول سابقه درگیری در یک پمپ بنزین را داشتند، بازداشت شدند

 اما حالا با انتشار نظریه اداره پزشکی قانونی استان تهران در رسانه‌های محلی، موضوع قتل هاشم و این 4 مظنون وارد فاز تازه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر پزشکی قانونی درباره قتل پسر 17 ساله اهل صالحیه / فاطی چغر بی‌گناه است؟

پزشکی قانونی در قسمتی از نظریه خود که 6 بند دارد گفته است در معاینه جسد و کالبدشکافی انجام شده با وجود اینکه آثار جراحت روی سر و پشت مقتول وجود داشت، اما منجر به فوت نگردیده است.

 در ادامه این نظریه آمده است که جراحت وارده کشنده نبوده و به‌نظر می‌رسد نارسایی تنفسی ناشی از مسمومیت با الکل صنعتی متانول عامل فوت می‌باشد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا نظریه پزشکی قانونی پرونده قتل هاشم را مختومه می‌کند یا تحقیقات روی این پرونده همچنان ادامه دارد؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پمپ بنزین قتل اخبار حوادث قتل پزشکی قانونی پمپ بنزین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت عکس بهاره رهنما بازار آزاد دنیا جهانبخت ریحانه پارسا هلیا امامی بازیگر هلیا امامی لعیا زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند