Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نظرنژاد گفت: در حال حاضر در استان تهران نرخنامه جدیدی برای نان اعلام نشده و بنابراین افزایش قیمتی هم نداریم.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: درباره وزن چانه ها نیز نانوایی ها به طور جدی این موضوع را رعایت می کنند. اما در برخی مواقع وزن چانه ها کم بوده و نان به نوعی شکل و خمیر مایه خود را نمی گیرد بنابراین نانوا مجبور به افزایش وزن و به دنبال آن افزایش قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته خبری مبنی بر افزایش قیمت نان یارانه ای در برخی نانوایی‌های استان البرز  منتشر شد، به همین دلیل موضوع تغییر قیمت نان در استان تهران را پیگیری کنیم.

فهرست قیمت های اعلامی در استان البرز به شرح زیر است:

نان قیمت  بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱.۸۰۰ تومان تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم ۹۰۰ تومان تافتون گردان (ماشینی جدید) با وزن چانه ۲۲۰ گرم ۷۰۰ تومان لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۵۰۰ تومان تافتون خراسانی با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۲۰۰۰ تومان لواش اتوماتیک هر کیلوگرم ۵ هزار تومان

قیمت انواع نان یارانه‌ای

همچنین قیمت انواع نان یارانه‌ای نوع ۲ (گندم ۹۰۰ تومانی) به شرح ذیل تعیین شده است:

نان قیمت بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۲.۵۰۰ تومان تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم ۱.۲۰۰ تومان تافتون گردان (ماشینی جدید) با وزن چانه ۲۲۰ گرم ۱.۰۰۰ تومان لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۶۵۰ تومان سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم ۳.۰۰۰ تومان تافتون خراسانی با وزن چانه ۲۰۰ گرم ۱.۵۰۰ تومان لواش اتوماتیک هر کیلوگرم ۶۵۰۰ تومان

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1558930

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اتحادیه نانوایان نان نانوایی گرانی افزایش قیمت کاهش قیمت ها تومان تافتون تافتون گردان افزایش قیمت وزن چانه تومان لواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744661

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس