Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:40:05 GMT

فرگوسن: عدم جذب گاسکویین بیشتر از همه آزارم داد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۷۰۹

فرگوسن: عدم جذب گاسکویین بیشتر از همه آزارم داد

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید عدم جذب پل گاسکویین بیشتراز هر بازیکن دیگری او را آزار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سال 1988 قصد خرید این هافبک هجومی از نیوکاسل را داشتند و او نیز در زندگینامه‌اش نوشته که به فرگوسن قول داده بود به اولدترافورد بیاید اما در نهایت به تاتنهام پیوست و چهار سال در شمال لندن بود تا پس از آن به لاتزیو ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرگوسن باور دارد که ستاره سابق تیم ملی انگلیس می‌توانست عملکرد بهتری در یونایتد داشته باشد. او در پاسخ به این سوال که در طول 27 سال حضورش روی نیمکت یونایتد بیشتر از همه حسرت عدم جذب چه بازیکنی را خورده به پادکست یونایتد گفت:« در واقع فقط یک بازیکن است که همیشه به ذهنم می‌آید و آن هم گاسکویین است. او واقعا فوق العاده بود. من فکر می‌کنم که اگر او را می‌خریدیم می‌توانست زندگی حرفه‌ای بسیار خوبی داشته باشد. نمی‌گویم که او دوران خوبی نداشت اما می‌توانست با ما شرایط بهتری را تجربه کند.»

 

 

او در ادامه اضافه کرد:« او به من قول داده بود که به یونایتد ملحق شود و من به تعطیلات رفتم. در طول تعطیلات تماسی از سوی مارتین ادواردز داشتم که گفت او به تاتنهام رفته است. او به تاتنهام پیوست چون آنها خانه‌ای به قیمت 80 هزار پوند برای مادرش خریدند و من نمی‌توانستم چنین چیزی را باور کنم. او بازیکنی فوق العاده بود.»

یکی دیگر از نام‌هایی که همواره بحث علاقه یونایتد به او مطرح بود وسلی اشنایدر است. گفته می‌شد که این باشگاه در سال 2011 در آستانه جذب این بازیکن با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند قرار داشت اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

فرگوسن در این باره گفت:« این موضوع بارها مطرح شده اما در آن زمان علاقه‌ای به جذب اشنایدر وجود نداشت. من نمی‌دانم این صحبت از کجا مطرح شده اما صحبت‌های شبیه به این بارها مطرح شده بود. هر یکشنبه وقتی به زمین می‌آمدم نام‌های متعددی در مجله پیپل نوشته شده و ادعا می‌شد که ما قصد جذب آنها را داریم.»

سرآلکس فرگوسن پل گاسکوئین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرآلکس فرگوسن پل گاسکوئین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!