Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: از سه هزار ip اضافه شده در سال جاری، هزار و ۵۰۰ مورد آن در هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۰ به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

او همچنین با اشاره به افزایش هزار ip جدید دیگر در آینده نزدیک به شبکه استان به لحاظ زیرساختی ادامه داد: این مهم با هدف فراهم نمودن امکان استفاده مطلوب‌تر بە‌ویژه در حوزه آموزش عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان به بهبود بیش از ۶۵ درصدی ظرفیت پهنای باند استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این اقدام شرایط بهره‌مندی مشتریان از بستر‌های دیتا با سرعت و کیفیت بالاتر را در سطح استان مهیا کرده است.

حکمت با بیان اینکه بستر‌های اینترنت جهت استفاده دانش آموزان و معلمان در شبکه مجازی شاد رایگان است افزود: مخابرات منطقه کردستان همچون همیشه در راستای تسهیل نمودن شرایط استفاده از بستر‌های مخابراتی توسط مشتریان خوب درخشیده است که این امر نمونه بارز آن است.

او با بیان اینکه از اول مهر ماه جاری خود را ملزم به اجرای برنامه مسئولیت‌های اجتماعی در راستای ارائه خدمات و بستر‌های دیتا به دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان می‌دانیم یادآور شد: از آغاز سال تحصیلی جدید بستر‌های اینترنت در شبکه شاد برای کاربران آن کاملا رایگان است و تمام زیرساخت‌های آن در اختیار مشتریان قرار دارد.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: مخابرات منطقه از ابتدای شروع کلاس‌های آنلاین در سطح مدارس و دانشگاه‌ها نسبت به توسعه و ارتقا زیرساخت‌های آن با سرمایه‌گذاری‌های لازم اقدامات چشمگیری انجام داده است.

حکمت به تلاش مخابرات منطقه کردستان در راستای پایداری ارتباط و بستر‌های اینترنتی در همه شرایط به ویژه در روز‌های تحصیلی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات دیتا مخابرات منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟