Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ "گلعاد بیران" فرمانده دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه گنبد آهنین قادر به مقابله با موشک‌ها و راکت‌های مقاومت فلسطین درغزه نیست.

به گزارش برنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین،سرتیپ بیران در گفتگو با پایگاه خبری "واللا" تصریح کرد که سامانه گنبد آهنین راه حل مقابله با راکت‌های غزه نیست و تنها بخشی از راهکار موجود در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ناکارآمدی این سامانه دفاعی در جریان جنگ اخیر ۱۲ روز در غزه ، اظهار داشت که در جریان این جنگ هزاران راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و همه شاهد وحشت ایجاد شده در تل آویو در پی شلیک صدها راکت مقاومت به سمت این شهر بودند.

این فرمانده صهیونیستی گفت که در دو روز نخست جنگ صدها موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که تاکنون شلیک این حجم موشک به سمت "اسرائیل" بی‌سابقه بوده است.

سرتیپ بیران تاکید کرد که جامعه "اسرائیل" باید بداند که در صورت وقوع جنگ در مرزهای شمالی، ویرانی گسترده‌ای به بار خواهد آمد و در صورت وقوع سناریوی جنگ فراگیر، قطعا این رژیم نقاط ضعف زیادی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غزه جنگ جامعه گنبد آهنین رژیم صهیونستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت