Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانبخش سنجابی دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی گفت: در شرایط خاص، اتخاذ تصمیماتی مثل محدودیت لوازم خانگی می‌تواند تاکتیکی ایجاد کند که شرایط را سامان دهد. اما اگر صادرات یا واردات را برای همیشه محدود کنیم، در زمینه تولید شکست می‌خوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حذف رقابت، به دلیل اعداد و ارقام مربوط به قاچاق صورت نمی‌گیرد. این محدودیت در عالم واقع، زیاد اثر بخش نبوده است.

سنجابی درباره دو موضوعی که بعد از ممنوعیت واردات رخ داد، اظهار کرد: این کار قیمت را برای تولید کننده بالا برده و قاچاق را هم زیاد کرده است.

او توضیح داد: اگر بازار به صورت کامل انحصاری باشد، قیمت تمام شده، ذائقه مشتری و رقابت از بین می‌رود. وقتی هم که این اتفاق بیفتد، دنیا این موضوع را پس خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت واردات لوازم خانگی، به نفع تولید داخل بود؟

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درباره تبعات سیاست ممنوعیت واردات، بیان کرد: با توجه به بلایی که گریبان گیر صنعت خودرو شد، باید این موضوع را برای لوازم خانگی رد کرد. همچنین اگر مشتری کالا‌های داخلی را نپذیرد هم باید این سیاست را برداریم؛ در غیر این صورت، بازار درگیر خرید قاچاق خواهد شد.

او ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های ارزی در شرایط فعلی، این سیاست، سیاست درستی است؛ البته، تا جایی که کالا‌ها با کیفیت تولید شوند.

سنجابی توضیح داد: وقتی بزرگ ترین صنایع خودروسازی دنیا را بررسی می کنیم، متوجه می‌شویم که تولیدات خود آن‌ها فقط ۲۰ درصد است و از کشور‌های مختلف، کالای با کیفیت و با قیمت پایین را هم وارد کرده اند.

او بیان کرد: ckd کالاها به نام تولیدکننده معرفی می‌شود که این کار، یک ظلم بزرگ به تولید کننده واقعی است؛ چون، آن‌ها به طور کامل تمامی تجهیزات خود را وارد می‌کنند و هیچ تولیدی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خانگی واردات کالا تولید ملی ممنوعیت واردات لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرعت بالای آشپزی با مایکروفر باعث استقبال زیاد از آن شده و در اغلب آشپزخانه ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. اما مانند هر نوع لوازم خانگی دیگر مایکروفرها نیز دچار خرابی شده و عملکرد آنها ممکن است به طور کامل با اشکال مواجه شود. در این شرایط بهترین چیز، تعمیرکار و مرکز تعمیراتی است که این خدمات را در محل و منزل انجام دهد.

تعمیر مایکروفر در محل

صرف زمان زیاد برای مراجعه به تعمیرگاه لوازم خانگی در شهرهای بزرگ مانند تهران هزینه بر و زمان بر است و به همین دلیل اغلب افراد خدمات تعمیر در محل را ترجیح می دهند. درست است که مایکروفرها وزن بالایی ندارند، اما جا به جایی برای انتقال آنها به تعمیرگاه به زمان زیادی نیاز دارد. کالا تعمیر یکی از مراکز قدیمی در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران است که این خدمات را در محل و منزل ارائه می دهد.

خدمات تعمیر مایکروفر در محل این مجموعه شامل موارد زیر است:

تعمیر برد مایکروفر رفع ارورهای مایکروفر تعمیر موتور مایکروفر تعویض موتور مایکروفر تعویض خازن و دیود و فیوز مایکروویو تعمیر و تعویض موتور گردان کف مایکروفر تعمیر درب مایکروفر تعمیر و تعویض مگنترون تعویض ترانس های ولتاژ بالا مایکروفر تعویض کاغذ میکا مایکروویو تعمیر و تعویض فن مایکروفر اصلاح سیم کشی داخلی مایکروفر تعمیر مایکروفر ایرانی و خارجی با قطعات اصلی

در طی سالها فعالیت این مجموعه در زمینه تعمیرات مایکروفر، موفق به اخذ مجوزهای لازم در این حوزه شده است. به طوریکه در حال حاضر نمایندگی مجاز بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی است. از مهم ترین مزایای فعالیت به عنوان نمایندگی مجاز، دسترسی آسان به قطعات اصلی و اورجینال برند مربوطه است. متاسفانه برخی از تعمیرکاران به این قطعات دسترسی نداشته و تعمیرات را با قطعات فیک و بی کیفیت انجام می دهند. در نتیجه در بازه زمانی بسیار کوتاه خرابی دستگاه تکرار شده و به سایر قطعات آن نیز آسیب وارد می شود.

کالا تعمیر بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی را پوشش می دهد. برخی از این برندها عبارتند از:

تعمیر مایکروفر سامسونگ تعمیر مایکروفر پاناسونیک تعمیر مایکروفر دوو تعمیر مایکروفر کنوود تعمیر مایکروفر تکنوگاز تعمیر مایکروفر مولینکس تعمیر مایکروفر مدیا تعمیر مایکروفر فلر تعمیر مایکروفر آاگ تعمیر مایکروفر هاردستون تعمیر مایکروفر دلونگی تعمیر مایکروفر بوتان تعمیر تضمینی مایکروفر

یکی از مهم ترین نکات برای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی، دریافت تضمین از سوی تعمیرکار است. چون برخی از تعمیرکاران به دلیل نداشتن تخصص کافی به صورت موقت اشکالات موجود در مایکروفر را با قطعات بی کیفیت رفع می کنند. با گذشت زمان کوتاه خرابی دستگاه تکرار شده و خسارت هنگفتی را برای شما به همراه خواهد داشت. گروه کالا تعمیر به دلیل استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، تجربه بالای تعمیرکاران و شناخت کامل سیستم داخلی مایکروفرهای داخلی و خارجی برندهای مختلف برای تمام خدمات خود تضمین و گارانتی ارائه می دهد.

تمام تعمیرات این مجموعه دارای گارانتی هستند. به طوریکه اگر در بازه زمانی گارانتی همان خرابی مجدد تکرار شود، تعمیرکار به محل مراجعه کرده و بدون دریافت دستمزد تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهد.

چه زمان با تعمیرکار مایکروفر تماس بگیرید؟

با توجه به اینکه در خازن داخل مایکروفر حتی بعد از اینکه دستکاه را از برق بکشید هنوز ولتاژ وجود دارد، لذا به هیچ عنوان نباید بدون تخصص نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. علاوه براین، برخی از نشانه ها و خرابی های جزئی در مایکروفر اگر در زمان مناسب و زود رفع شوند می توانند از خسارت های هنگفت و سوختن قطعات مهم دستگاه جلوگیری کنند. لذا در صورت مشاهده هر یک از نشانه های زیر بهتر است با تعمیرکار مایکروفر تماس بگیرید:

مایکروفر روشن نمی شود روی صفحه ارور نمایش داده میشود تایمر از کار افتاده مایکروویو مرتب فیوز میسوزاند پنل مایکروفر از کار افتاده سیم برق قطع و وصلی دارد گریل دستگاه از کار افتاده مایکروفر صدای زیادی می دهد دکمه دستگاه گیر کرده ظرف داخل مایکروویو نمی چرخد دستگاه موقع کار جرقه می زند لامپ داخل مایکروفر سوخته تعمیر مایکروفر در تهران با قیمت مناسب

با توجه به درخواست زیاد برای تعمیر لوازم خانگی، تعمیرکاران زیادی وارد این حوزه شده اند که به صورت شرکتی یا سیار و مستقل فعالیت دارند. علیرغم تعداد بسیار زیاد شرکت ها و افراد فعال در این حوزه، تعداد اندکی زیر نظر اتحادیه فعالیت داشته و قوانین را رعایت می کنند. هر ساله اتحادیه لوازم خانگی نرخ نامه مشخصی را ارائه می دهد و تعمیرات باید بر همین اساس انجام شوند. کالا تعمیر به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی، تمام خدمات خود را بر اساس نرخنامه اتحادیه ارائه می دهد.

تعمیر مایکروفر در تمام مناطق تهران

تعمیرکاران این مجموعه در مناطق مختلف شهر تهران به صورت سیار فعالیت داشته و به همین دلیل در فاصله زمانی بسیار کوتاه به محل مراجعه می کنند. برخی از مناطق تحت پوشش این مجموعه برای تعمیر مایکروفر در محل و منزل عبارتند از:

تعمیر مایکروفر شمال تهران

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه

تعمیر مایکروفر جنوب تهران

ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرری، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد

تعمیر مایکروفر شرق تهران

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

تعمیر مایکروفر غرب تهران

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد

تعمیر مایکروفر فوری، تضمینی در محل

برای استفاده از خدمات کالا تعمیر در هر یک از مناطق تهران کافیست با شماره ۰۲۱-۵۴۸۳۷ تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان تعمیرکار باتجربه و قابل اعتماد به محل مراجعه کرده و تعمیرات را به صورت تضمینی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه می توانید نام کالا تعمیر را در اینترنت جستجو کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری