Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار منع پیگرد صادر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به اجرای رای قطعی فرهاد مجیدی (سرمربی تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

باتوجه به اجرای رای قطعی فرشید اسماعیلی (بازیکن تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اجرای رای قطعی محمد علینژاد (بازیکن اسبق باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

بیشتر بخوانید: کامرانی‌فر: رفاقتی با عزیزی خادم نداشتم/ فدراسیون قبلی مسیر درستی برای VAR پیش نگرفته بود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی