Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:13:08 GMT

بیژن طاهری سرحال و قبراق در درون دروازه (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۳۷۲

 بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی شده است. او در دهه 60یکی از مهاجمان استقلال بود که شم گلزنی خوبی هم داشت.

به گزارش "ورزش سه "، استقلال در اوایل  دهه 60از مهاجمان زیادی استفاده می کرد. عبدالعلی چنگیز، پرویز مظلومی ، غلامرضا فتح آبادی و بیژن طاهری از معروفترین مهاجمان استقلال در آن سالها بودند که در خط حمله این تیم جولان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن طاهری یکی از این مهاجمان بود که از شم گلزنی خوبی هم برخوردار بود و بارها برای استقلال بازی کرد و سابقه گلزنی هم برای این تیم در چند سالی که در استقلال حضور داشت دارد. او برای تیم ملی پنج بازی انجام داده است و یک گل هم زده است . گلی که برای ایران ارزش زیادی بعد از استعفای 14بازیکن ملی داشت و در رقابت های مقدماتی المپیک 1988سئول به کویت روی یک ضربه والی سرضرب از پاس کریم باوی زده شد تا تیم ناشناخته ایران با تعدادی جوان ،کویتی که ستاره های ایران را در بازی های آسیایی سال 86برده بودند شکست دهد و انتقام بزرگترهای خود را بگیرد.


حالا بازیکن مطرح دهه 60استقلال با حکم جدید مدیرعامل جدید این تیم به سرپرستی باشگاه استقلال منصوب شده است. سمتی مهم در این روزهای استقلال که با رنسانس مصطفی آجرلو در تمامی ابعاد باشگاه آغاز شده است. 


در تصویر طاهری را شادمان از گلی که به شاهین زده است  و در درون دروازه این تیم  می بینیم. طاهری در روز ششم مهر ماه سال 63 با تیم استقلال برابر شاهین گل سوم را زد تا استقلال در جامی که به انتها نرسید و در هفته ششم ملغی شد شاهین را با حضور سه ستاره سالهای بعد ایران شکست دهد. فرشاد پیوس، امیر قلعه نویی و مجتبی محرمی در آن روزها در شاهین بودند و بعدها هر سه به بازوبند کاپیتانی استقلال و پرسپولیس  هم رسیدند.

 

بیژن طاهری (مربی) برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن طاهری مربی برگی از تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است