Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: «مهدهای کودک» در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی می‌توانند از امروز 6 مهرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حاجیان زاده اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مهدهای کودک در مشاغل گروه دو قرار دارند و فعالیت آن‌ها در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی منعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در حال حاضر، هیچ مجوز جدیدی برای تأسیس مهدکودک صادر نمی‌شود، اما مهدهای کودک که پیش از این از سازمان بهزیستی مجوز گرفته اند تا مهر ۱۴۰۱می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجیان زاده به شهریه مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: شهریه مصوب به مهدها ابلاغ شده و بر اساس نرخ تعیین شده از سوی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدكودك مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت منتهی به ساعت ۱۰:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم و شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۴، حفاری ۹۸، نیوساید ۱۱۳، پادادشهر ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند