Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرچه پیش رفتیم اوضاع بدتر هم شد تا الان که دیدیم چیزی از اصلاح‌طلبان باقی نگذاشتند. اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند.

به گزارش شریان نیوز،ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس ششم مدعی شده است که «اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گمانه زنی جناب قوامی را تائید کرد و به ایشان پاسخ مثبت داد. چرا که مردم در سه انتخابات اخیر نخواستند دیگر اصلاح طلبان سرکار باشند تا از تریبون مجلس از پدر نجومی بگیرشان دفاع کنند یا با موگرینی عکس سلفی بیاندازند، در شواری شهر به جای خدمت اسم و فامیل بازی کنند، رئیس جمهور اقتصاد کشور و سفره مردم و حتی آب خوردن آنها را معلق به چرخش نگاه دشمن کند یا در وقت سوختن شهرها در آتش فتنه بی تدبیری بگوید «خودم هم صبح جمعه فهمیدم» و...

جالب تر آنجاست که عوامل گره خوردن زندگی و به سختی افتادن معیشت مردم مدعی هستند که تمایل مردم به اصلاح طلبان است و باید جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود. گویی عوامل انفجار و آتش سوزی میخواهند نقش آتش نشان بازی کنند! بامزه تر آنجاست که خود قوامی چندی پیش گفته بود «هرجا که می‌رویم مردم می‌گویند روحانی پدرمان را درآورد! شما اصلاح‌طلبان چه کار کردید؟»

گفتنی است تمام بنای دولت جدید و رئیس جمهور منتخب کاهش التهاب روانی جامعه ناشی از هشت سال ناکارآمدی دولت محصول مشترک اصلاح طلبان و اعتدالیون است. سفرهای استانی رئیس جمهور در کنار تسریع چشمگیر روند واکسیناسیون که در دولت قبل به FATF گره خورده بود در هفته های گذشته به طور جدی با احساس رضایت مردم همراه شده است؛ این آن واقعیتی است که اصلاح طلبان دوست ندارند و چندماهی است که برای تخریب دولت تازه نفس و پرانرژی رئیسی دست به کار شده اند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات قوامی را در ادامه خواهید خواند:

*اکنون اصلاح‌طلبان باید به جامعه آگاهی دهند که تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران‌ها، اصلاحات است. تصمیم‌سازان هم باید بدانند که تنها راه اصلاحات است زیرا اگر اصلاحات رخ ندهد معلوم نیست چه آینده‌ای رقم می‌خورد؟ معلوم نیست که اگر مردم به خیابان‌ها آیند، سرنوشت کشور چه می‌شود؟

*هرچه پیش رفتیم اوضاع بدتر هم شد تا الان که دیدیم چیزی از اصلاح‌طلبان باقی نگذاشتند. اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند.

*اصلاح‌طلبان باید به جامعه بازگردند. به جرئت می‌گویم که 80درصد مردم خواهان اصلاحات هستند. شاید خواهان ما اصلاح‌طلبان نباشند اما حتما اصلاحات را می‌خواهند. شاید بگویند شما اصلاح‌طلبان، اصلاح‌طلب نیستید و فرصت‌طلبید اما نمی‌گویند اصل اصلاحات امر بدی است؛ بنابراین اصلاح‌طلبان باید از اصلاحات و نه از خود دفاع کنند تا جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود زیرا آن شرایط به سود هیچکس نیست؛ نه خود مردم، نه کشور و نه نظام.

منبع: شریان

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبر 847050 منبع: مهر برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم پلیس فتا زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد