Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدرضا چنگانی مدیر کل راه آهن هرمزگان با اعلام این خبر گفت : با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده طی یک همکاری چند جانبه یبن ذوب آهن اصفهان،بندر شهید رجایی،گمرک شهید رجایی و اداره کل راه آهن هرمزگان، برای اولین مرتبه بارگیری مستقیم مواد فله از کشتی به واگن و از بندر شهید رجایی به مقصد ذوب آهن اصفهان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹۰ واگن بارگیری مستقیم شده است،افزود : این اقدام در کاهش هزینه ها و همچنین تسریع فرایند انتقال مواد اولیه به مقصد کارخانه اهمیت بسیار زیادی دارد و لذا واسطه های بسیاری در این بین حذف می شوند.

محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان نیز گفت : حمل سریع و بدون وقفه مواد اولیه، تاثیر به سزایی در کاهش هزینه هایی مانند اجاره زمین، جلوگیری از پرت و باد بردگی،حفظ کیفیت،افزایش سرعت بارگیری و سیر مواد اولیه،تخلیه روزانه ۶۴۰۰ تن مواد فله برای اولین بار در بندر شهید رجایی،صرفه جویی در مصرف گازوییل به علت حذف کامیون از عملیات حمل مواد اولیه  را در پی دارد. به همین منظور حمل یکسره مواد اولیه وارداتی به صورت ریلی،همزمان با تخلیه از کشتی در دستور کار معاونت خرید ذوب آهن اصفهان قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا پس از انجام مقدمات لازم و هماهنگی با بندر شهید رجایی، اداره کل راه آهن هرمزگان و شرکت پدید آوران امید پارس این اقدام مهم عملیاتی شد و تعداد ۹۰ واگن به صورت مستقیم  بارگیری گردید.

معاون خرید شرکت تصریح کرد : برای تداوم این مهم که به عنوان یک رکورد برای اولین بار،در بندر شهید رجایی به ثبت رسیده است لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که با عارضه یابی و تجربیات به دست آمده، با همکاری شرکت پدیدآوران امید پارس، اداره امور بندری بندر شهید رجایی و راه آهن ناحیه هرمزگان، مشکلات مرتفع خواهد شد. 

وی در پایان از تلاش و مساعدت همه عزیزانی که در جهت اجرایی شدن این مهم همراهی و همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

پربیننده ترین مدیرعامل فولاد مبارکه منصوب شد دپوی بیش از دو میلیون تن گندله؛ نتیجه دستکاری صادرات لوازم خانگی مشمول قیمت‌ گذاری نیست / مقام مسئول در وزارت صمت: انحصار در بازار لوازم خانگی را قبول نداریم نحوه ترخیص یک ماهه کامیون های وارداتی زیر سه سال ساخت تولید تلویزیون کاهش یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان بندر شهید رجایی ذوب آهن اصفهان مواد اولیه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد