Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان البرز ، متناسب سازی نیازهای محیط کارگاهی و همکاری آموزشی مشترک با بنگاه های اقتصادی البرز را بسترساز ارتقا کیفیت آموزش های مهارتی و ایجادفرصت های شغلی در این استان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، غلامحسین حسینی نیا در اولین سفر خود به البرز در بازدید از کارگاه های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای شهید خدایی و خواهران الزهرای این استان ضمن دیدار و گفت و گو با مربیان و مهارت آموزان این مراکز اظهار کرد: مجموعه فنی و حرفه ای البرز از پتانسیل های ویژه کارگاهی و انسانی در بحث مهارت آموزی به اقشار مختلف برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهارت آموزی را از اولویت های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ذکر کرد و افزود: با سر و سامان دادن تجهیزات و امکانات موجود و ایجاد تعامل در همکاری های مشترک آموزشی با بنگاه های اقتصادی استان، اقدامات مهمی در افزایش کیفی آموزش های مهارتی و فرصت های شغلی مهارت آموزان مهیا خواهد شد.
حسینی در جریان این سفر از سوله چند منظوره در حال احداث مرکز شهید خدایی و بخش های مختلف کارگاهی بازدید و برای رفع پاره ای از مشکلات کارگاهی، ساختمانی و تامین تجهیزات آموزشی قول مساعد داد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
6 مهر 1400 11:01
اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 246,089
اجتماعی
کلیدواژه ها: ارتقای فرصت های شغلی,بازدید,رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور,غلامحسین حسینی نیا,استان البرز
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود