Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس طی سخنانی گفت: برای استمرار راه شهدا زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های همه اقشار جامعه در صحنه نابرابر جنگ ظاهر شدند و باعث افتخار آفرینی برای کشور شدند.

وی افزود: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید شعارها و آرمان‌های انقلاب لرزه‌ای بر پیکره نظام سلطه انداخت و امروز با برگزاری آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای حفظ دستاوردهای خون شهدا و تداوم راه امام و رهبری تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه امروز بازخوانی رشادت‌های دوران دفاع مقدس ضروری است، ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با وحدت و همدلی همه آحاد جامعه در مقابل تسلیحات پیشرفته بلوک شرق و غرب ایستادند.

محسنی بندپی گفت: جنگ همچنان علیه ملت ایران ادامه دارد و امروز قدرت‌های استکباری تمایلی به جنگ به شیوه کلاسیک و نظامی ندارند، بلکه با خباثت با اعمال تحریم‌های ظالمانه معیشت و اشتغال مردم را هدف قرار دادند اما بازهم ملت ایران سربلند از این جنگ بیرون خواهد آمد.

کد خبر 5315272

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس واکسن کرونا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد