Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:09:52 GMT

۳ نفر متهم به آزار و اذیت در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۱۰۳۹

۳ نفر متهم به آزار و اذیت در شیراز دستگیر شدند

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری ۳ متهم به آزار و اذیت با تلاش و پیگیری مستمر قضایی و تلاش شبانه‌روزی ضابطین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه  این متهمان 6  شاکی دارند اظهار داشت: دستورات مقتضی در خصوص رسیدگی خارج از نوبت به پرونده و تکمیل تحقیقات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شده که انگیزه متهمان سرقت است، گفت: در ادامه بزه سرقت، متهمین اقدام به آزار و اذیت شکات کرده‌اند که پس از دستگیری این افراد در راستای تکمیل تحقیقات پرونده در اختیار بازپرس ویژه در دادسرای شیراز قرار گرفته‌اند.

پایان شرارت‌های اشرار مسلح در ایرانشهر؛ 4 نفر دستگیر شدندعامل شایعه‌پراکنی بمب‌گذاری در اهواز دستگیر شدتوقیف 6 فروند شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس/ دستگیری 8 متهم

دادستان شیراز در ادامه با غیر کارشناسی خواندن اظهار نظرات منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: اقدامات بعدی دستگاه قضایی درباره این پرونده مطابق دستورالعمل اطلاع‌رسانی قوه قضائیه و در موعد مقرر اعلام می‌شود.

 دادستان شیراز تصریح کرد: مردم نسبت به جوسازی افراد غیر مسئول در فضای مجازی هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و موثق دنبال کنند.

انتهای پیام/424 /ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند

 به گزارش تابناک، در پی اطلاع واصله از منابع  خبری مبنی بر فعالیت سازمان یافته در زمینه اقدامات مجرمانه فوق، مکان فعالیت این گروه در شیراز توسط عوامل پلیس اماکن سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد.

اعضای این باند به صورت سازمان یافته و زیرزمینی فعالیت داشته که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در این عملیات، یک دستگاه سلاریوم غیر مجاز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال همراه با حدود 200 ثوب البسه مبتذل و مروج فرهنگ منحط غربی توقیف و مکان فعالیت پلمپ و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند.

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت