Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی به عنوان مدیر باشگاه تراکتور با کنستانت قرارداد بسته که سمتی در این باشگاه نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پنجره بسته نقل و انتقالاتی مشکل بزرگی است که باشگاه تراکتور هنوز موفق به حل آن نشده و در فاصله چند هفته به شروع فصل جدید بازیکنان جدید این باشگاه موفق به ثبت رسمی قراردادهای خود نشده اند. یکی از بازیکنانی که به خاطر شکایت او، پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته شده، کوین کنستانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنستانت که دو فصل پیش به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تراکتور به این تیم ملحق شد بدون انجام حتی یک بازی تبریزرا ترک کرد؛ باشگاه تراکتور در حالی با این بازیکن قرارداد بست که او یک بیماری زمینه ای داشت؛ بیماری که به دلیل سهل انگاری باشگاه تبریزی و نگرفتن تست پزشکی سرپوشیده ماند. کنستانت اما با وجود اینکه این شرایط، سال گذشته تراکتور را به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار محکوم کرد و حالا یک سال بعد، علاوه بر این رقم، سود سالیانه خود را هم از باشگاه تراکتور خواهد گرفت.

 

در چنین شرایطی بود که چندی پیش قرارداد این بازیکن با تراکتور در رسانه ها منتشر شد؛ قراردادی که بندهای عجیبی داشت. در برنامه شب گذشته فوتبال برتر نیز به به این قرارداد و بندهای عجیبش پرداخته شد که در همان شروع آن، نامی به چشم می خورد که خود را مدیر باشگاه قلمداد و به عنوان مذاکره کننده با کنستانت این قرارداد را به امضا رسانده بود؛ این فرد اما هیچ سمت رسمی در باشگاه تراکتور نداشت. به ادعای مجری برنامه فوتبال برتر با مدیر وقت باشگاه تراکتور در این خصوص صحبت شد که او حتی در جریان قرارداد با کنستانت نبوده است!


در این قرارداد، مبلغ توافق سال اول 200 هزار یورو تعیین شده است. در صورت توافق برای تمدید در سال های دوم و سوم، این مبلغ به ترتیب به 400 هزار یورو و 500 هزار یورو افزایش می یافت. 

 

 

سوال مهم اینجاست که چگونه بدون انجام یک بازی و در حالی که مبلغ قرارداد سال اول کنستانت 200 هزار یورو بود، این بازیکن تراکتور را به پرداخت 820 هزار دلار با سود سالیانه محکوم کرده است. بهتر است نگاهی بیاندازیم به بندهای قرارداد او با فردی که مدیر تراکتور نبود اما به عنوان مدیر این قرارداد را با بازیکن سابق میلان امضا کرد:

 

ماده یک: موضوع قرارداد
در این بخش طبق عرف معمول به نحوه همکاری بازیکن حرفه ای با باشگاه و شرکت در تمرینات و مسابقات  اشاره شده است.

 

ماده دو: مدت قرارداد
این قرارداد به مدت سه فصل و نیم اعتبار دارد که از 5 ژانویه 2018 شروع و تا سی ام ژوئن 2022 معتبر است.
تبصره یک: قرارداد برای باقیمانده فصل 2019-2018 (98-97) قطعی است و باشگاه ملزم است تمامی تعهدات معین شده در قرارداد را اجرا نماید.
تبصره دو: قرارداد برای فصل های 2020-2019 ، 2021-2020 و 2022-2021 اختیاری است و در پایان هر فصل می تواند در صورت رضایت کمیته فنی از عملکرد بازیکن از طرف باشگاه فعال گردد. بنابراین باشگاه حق دارد برای فصل های 2020-2019 ، 2021-2020 و 2022-2021 قرارداد را به صورت یکطرفه و بدون پرداخت غرامت به بازیکن متوقف کرده و خاتمه دهد.
تبصره سه: اگر باشگاه بخواهد قرارداد را برای فصل های 2020-2019 ، 2021-2020 و 2022-2021 متوقف یا خاتمه دهد، باشگاه تراکتور ملزم است حداکثر 14 روز پس از آخرین مسابقه فصل مراتب را به صورت رسمی به آقای کوین کنستانت اطلاع دهد در غیر این صورت قرارداد برای فصل بعد معتبر خواهد بود.

 

*قرارداد همچنین می تواند تحت شرایط زیر خاتمه یابد:
-در صورت توافق هر دو طرف
-در صورت نقض قرارداد از سوی بازیکن و عدم ایفای تعهدات از سوی وی باشگاه می تواند در هر زمان از مدت قرارداد، به صورت یک طرفه این قرارداد را خاتمه دهد.
-در صورت محکومیت از سوی کمیته انضباطی باشگاه یا فدراسیون
-اگر باشگاه تراکتور به مدت دو ماه (60 روز) پرداختی به  آقای کوین کنستانت نداشته باشد، بازیکن می تواند طبق مقررات فیفا اقدام کند.

 

بر اساس اسناد ارائه شده از سوی تسنیم نکته عجیب دیگر در قرارداد کنستانت، ضمیمه شدن یک تعهدنامه به قرارداد اول است که صراحتا در آن عنوان شده طبق آزمایشات باشگاه تراکتور در ایران این بازیکن، آریتمی (مشکل قلبی) خفیف دارد و در بندهای دیگر آن ذکر شده، کنستانت شخصا مسئولیت پزشکی و فیزیکی حضور در تراکتور با این شرایط را می‌پذیرد و عواقب آن به عهده خود بازیکن است. در بندهای دیگر این تعهدنامه اما باشگاه تراکتور شرایطی را برای غیبت احتمالی این بازیکن در تمرینات، کسر مبلغ و حتی فسخ قرارداد در نظر گرفته که با توجه به شکایت بازیکن و رای صادره در فیفا و تایید آن در دادگاه CAS، به نظر می‌رسد بندهای موجود در تعهدنامه وجاهت قانونی نداشته است. این تعهد نامه نیز از سوی شخصی به نام آرش شکری با عنوان مدیر باشگاه با کنستانت منعقد شده است.

تراکتور کوین کنستانت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور کوین کنستانت باشگاه تراکتور کوین کنستانت هزار یورو برای فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار