Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الهلال عربستان که با بحران مصدومیت بازیکنانش در روز‌های گذشته مواجه بود در آستانه آغاز هفته هفتم لیگ عربستان شاهد بازگشت و بهبود شرایط نفرات مصدوم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر این اساس شب گذشته سلمان فرج کاپیتان و هافبک میانی الهلال که در بازی مقابل استقلال تهران مصدوم شده بود به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت و در صورت موافقت کادر پزشکی مشکلی برای همراهی الهلال در بازی‌های پیش روی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالم الدوساری مهاجم گلزن الهلال هم بعد از تزریق پلاسما تمرینات آب درمانی را آغاز کرده و در انتظار اعلام نتایج تست‌های پزشکی جهت بازگشت به تمرینات است. در صورت موافقت تیم پزشکی الهلال الدوساری هم می‌تواند به زودی تمرینات انفرادی خودش را آغاز کند.

همچنین علی البلیهی مدافع الهلال هم برنامه‌های ریکاوری خودش را دنبال می‌کند تا بتواند به تمرینات این تیم بازگردد. مصدومیت محمد البریک نیز احتمالا طی روزهای آتی بهبود خواهد یافت. 

آندری کاریلو هافبک پرویی الهلال هم همچنان به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم غایب است با این وجود برای حضور در اردوی تیم ملی پرو دعوت شده ، هرچند نام کاریلو در بین بازیکنان خارجی الهلال در لیگ قهرمانان ثبت نشده و این بازیکن در هر شرایطی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی حضور نخواهد داشت.

عبدالله عطیف دیگر بازیکنان مصدوم الهلال است که شانسی برای حضور در مسابقه مقابل پرسپولیس در مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان عبدالله عطیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟