Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از بازگشت خبرنگاران و تماشاگران به ورزشگاه‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول خبر داد: یک خبر خوب برای فوتبال دارم، در حال تلاش هستیم تا خبرنگاران و تماشاگران با درصدی جزئی در مسابقات فصل آینده حضور پیدا کنند.

وی افزود: مطمئنا بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها باعث جذابیت فوتبال می‌شود، ولی در تلاش هستیم مجوز حضور درصدی از آن‌ها را تا نیم فصل به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته مسابقات از خارج شدن چند ورزشگاه از لیست استادیوم‌های مد نظر سازمان لیگ خبر داد و عنوان کرد: تمامی تیم‌های میزبان لیگ دسته اول باید ورزشگاه‌ها را به مرز استاندارد برسانند، اگر تیمی از لیگ دسته اول در جام حذفی به حریف لیگ برتری بخورد و استادیومش شرایط میزبانی نداشته باشد مطمئنا اجازه میزبانی را به تیم لیگ دسته اولی نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی لیگ یک؛ ۱۸ تیم حریفان خود را شناختند

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی لیگ دسته اول

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ سهیل مهدی لیگ دسته اول لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!