Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: 115 نفر از ورزشکاران کارگر در رشته های ورزشی متفاوت و در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات جام شرکت ها در کشور یونان اعزام می شوند.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اردبیل با حضور جواد رمضی و نائب رئیس فدراسیون ورزش کارگری در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این مجمع با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: حفظ سلامتی و شادابی نیروی کار از مهمترین برنامه های این فدراسیون و وظایف هیات های ورزش کارگری در استان ها است که به صورت جدی پیگیری می شود.
وی با تشکر از همه اعضای هیات ورزش کارگری استان اردبیل افزود: در سال های گذشته اقدامات مطلوبی از سوی این هیات در برگزاری و میزبانی مسابقات و کسب مدال های ملی و جهانی انجام شد که بر خود وظیفه می دانم از زحمات تمامی عزیزانی که در این مسیر همراه بودند تشکر کنم.
جواد رمضی با بیان این که برنامه ها و اهداف تعیین شده باید متناسب با علایق جامعه هدف باشد، گفت: بر اساس بازدیدها و تجربیات گذشته، مشاهده می شود ظرفیت های بسیار خوبی در این استان وجود دارد که ضروری است در راستای این ظرفیت ها و علایق به مانند سال های گذشته قدم برداشته شود.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری عنوان کرد: یکی از مهمترین بخش های ورزش کارگری شناسایی اعضا و جامعه هدف است که بر اساس این مبنا سامانه های ورزش کارگری در راستای بسترسازی راه اندازی شدند.
وی گفت: هفته آینده 115 نفر از ورزشکاران کارگر به مسابقات جام شرکت ها در کشور یونان و شهر آتن اعزام خواهند شد که این موضوع ظرفیت مناسبی جهت برندینگ و شناخته شدن واحدهای تولیدی و کارخانه های کشور در جوامع بین المللی است.
رمضی کسب دو مدال توسط بانوی کارگر ورزشکار استان اردبیل در دوره گذشته این مسابقات را افتخاری بزرگ دانست و گفت: باید با فراهم سازی ساختارها، زمینه برای موفقیت بانوان کارگر ورزشکار در میادین جهانی بیش از پیش فراهم شود.
در پایان این مجمع علی مهری با کسب 17 رای و تمامی آرا به عنوان 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل انتخاب شد.
6 مهر 1400 12:48
روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان اردبیل |
کد خبر : 246,117
کلیدواژه ها: اعزام کارگران به مسابقات جهانی آتن,فدراسیون ورزش کارگری,انتخابات هیات ورزش کارگری اردبیل
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیات ورزش کارگری استان اردبیل رئیس فدراسیون ورزش کارگری ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد. الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. ملاک فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه، مجموع امتیازهای چهار جام جهانی است که مهدی الفتی در مسابقات جام جهانی مصر، قطر، آلمان و باکو که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک بود نتایج خوبی به‌دست آورد. او حتی در مسابقات جام جهانی آلمان که گزینشی المپیک محسوب می‌شد موفق به کسب مدال نقره شد.

در حالی که الفتی اولین ژیمناست ایرانی در ۶۰ سال گذشته است که توانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد، برخی افراد از داخل ایران نسبت به کسب سهمیه الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعتراض کردند و نکته عجیب‌تر اینکه به برخی کشورها هم ایمیل زدند که نسبت به این موضوع اعتراض کنند!

ژیمناستیک ایران در این چند سال اخیر با حواشی مدیریتی زیادی روبه‌رو بود و در اوج این حواشی و بلاتکلیفی‌ها، این رشته ورزشی توانست بعد از ۸۰ سال در بازی‌های آسیایی به مدال نقره برسد که البته این مدال تاریخی توسط مهدی الفتی کسب شد.

همچنین این ورزشکار برای اولین بار در تاریخ رشته ژیمناستیک توانسته به سهمیه المپیک برسد اما برخی افراد حتی این موضوع را هم دست مایه منفعت طلبی خود می‌کنند و با ارسال ایمیل به کشورهای مختلف خواهان اعتراض به سهمیه به دست آمده ایران در المپیک پاریس هستند. این در حالی است که فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از کسب سهمیه الفتی این موضوع را به فدراسیون ژیمناستیک تبریک گفت.

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۳۲ سهمیه در رشته‌های مختلف کسب کرده است.

کد خبر 6096831 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو