Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:26:41 GMT

حریفان خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۰۵۴

حریفان خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور مشخص شدند

ایسنا/خوزستان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور انجام شد و خوزستانی‌ها حریفان خود را شناختند.

قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز (سه‌شنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در تهران برگزار شد که البته از خوستان تنها مسئولان استقلال ملاثانی حضور داشتند و نماینده‌ای از استقلال خوزستان حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، طبق قرعه‌کشی انجام شده، در هفته اول استقلال خوزستان میهمان سایپا است و استقلال ملاثانی در خانه از تیم رایکا پذیرایی می‌کند.

مسابقات لیگ یک فوتبال کشور از ۱۹ مهرماه آغاز خواهد شد و ۱۸ تیم در این رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین در حال حاضر به نوعی دو نماینده خوزستان در بلاتکلیفی هستند؛ تمرینات استقلال خوزستان به دلایلی تعطیل شده است و استقلال ملاثانی هم در گیر و دار یکسری مشکلات است و حتی امروز هواداران این تیم با تجمع مقابل استاندای و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی یک فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم

­به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید مطهری مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: از سوالات فنی خبرنگاران در مورد بازی استقبال می‌کنم، اما بعد از بازی در موارد فنی حرف بزنیم بهتر است و افتخار می‌کنم در جمعی هستم که برخی خبرنگاران سوالات فنی در نشست‌های خبری می‌کنند.   مطهری ادامه داد: برای بازی با استقلال یک بازیکن ۵۰، ۵۰ است و بعد از ظهر تکلیف او روشن می‌شود خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و سعی کردیم در جلسات فنی و تمرینی روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار کنیم.   وی افزود: من صادقانه آمدم که در تبریز کار کنم دنبال پست و مقام هم نیستم من حرفه‌ای این کار هستم و در هر جایی هم کار کردم تعهد داشتم در این بازی­ با توجه به احترام خاصی که برای گل محمدی قائل هستم و او را یکی از بهترین سرمربی‌های ایران می‌دانم، اما مسئولیت فنی بازی بر عهده من است و تلاش می‌کنم که تیم بهترین نتیجه را بگیرد من در جا‌های مختلفی با آقای گل محمدی کار کردم، اما فعلا در مورد این بازی مسئولیت تیم با من است و امیدوارم بازیکنان و هواداران تبریز در یک تیم و در ادامه برای موفقیت تراکتور تلاش کنند.   دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و تراکتور تبریز فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.   تیم استقلال در حال حاضر در یک رقابت نزدیک با تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تراکتور در چهارم جدول و به دنبال کسب سهیمه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

دیگر خبرها

  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران