Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:07:23 GMT

فیسبوک اشرف غنی هک شد/ باید به طالبان دست یاری داد!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۲۸۹

فیسبوک اشرف غنی هک شد/ باید به طالبان دست یاری داد!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از بیزنس اینسایدر، آخرین رئیس جمهور افغانستان می گوید حساب فیسبوک وی در هنگام ارسال پیامی که به مردم می گوید «حکومت طالبان را بپذیرید» هک شده است.

پستی در صفحه فیسبوک اشرف غنی در ساعت ۱۲:۱۵ بعد از ظهر  به وقت روز دوشنبه افغانستان به اشتراک گذاشته شده، که می گوید جهان باید با دولت طالبان تعامل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «جامعه بین المللی باید به جای بیگانگی مردم افغانستان با دولت فعلی تعامل داشته باشد.»

«جهان باید بفهمد که اگر افغانستان خواهان افغانستان مرفه و امن است، باید دست دوستی را دراز کند. نمی تواند تحت تأثیر خصومت ها مانند بیست سال گذشته قرار گیرد.»

همچنین در این بیانیه فیسبوکی آمده «غلام‌محمد اسحاق‌زی» که بناست امروز به نمایندگی از افغانستان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند «از پشتیبانی هیچ حکومت و مردمی برخوردار نیست».

اما ۳۰ دقیقه پس از انتشار پست فیسبوک، حساب تایید شده غنی در توییتر اعلام کرد که حساب فیسبوک وی هک شده و می گوید هر چیزی که از روز یکشنبه به بعد منتشر شده دیگر معتبر نیست.

غنی در ۱۵ آگوست، روزی که طالبان کابل را تصرف کردند، از افغانستان به مقصد امارات گریخت. وی بعداً گفت که این کار را برای تلاش و جلوگیری از خونریزی انجام داد: «ترک کابل سخت ترین تصمیم زندگی من بود، اما من معتقدم که این تنها راه جلوگیری از شلیک و نجات کابل و ۶ میلیون شهروندش بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طالبان اشرف غنی فیسبوک آخرین رئیس جمهور افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند