Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است، گفت: در این زمینه تمام بسیج به میدان آمده و در کنار مسئولانی که بسیاری از آن‌ها دغدغه‌مند هستند، قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار علی مقواساز صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای قرغن اظهار داشت: در 2 سال اخیر مقام معظم رهبری دستوری به سپاه دادند که قرارگاه کمک مومنانه را ایجاد کرده و در این موضوع سپاه وارد عمل شود و تمام ظرفیت خود را برای مردم به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات در سپاه قبلا نیز وجود داشته است، تصریح کرد: در قرارگاه کمک مومنانه موضوع اشتغال وجود دارد که پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در این زمینه و همچنین کمیته اشتغال هفتگی ایجاد شده است و با اشتغال‌زایی در روستاهایی که این امکان وجود دارد که اشتغال مهاجرت معکوس ایجاد کند، این اقدامات را تسهیل می‌کنیم.

2 تن از مجروحان آتش سوزی مرکز تحقیقات سپاه به شهادت رسیدندتوصیه جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان به جوانان: هر کجا هستید با یک شهید دوست شویدفرمانده سپاه کردستان: اجازه هیچ‌گونه تحرک و جسارتی را به دشمنان انقلاب نخواهیم داد

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: یکی دیگر از اقدامات در حوزه جهیزیه بوده است که تا هفته اخیر 3 هزار  جهیزیه با کالاهای ایرانی توزیع شده است، همچنین تعدادی زندانی‌های غیر عمد آزاد شدند. از دیگر اقدامات، توزیع بسته معیشتی، لوازم تحریر، کمک آموزشی، کمک درمانی و پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است، ادامه داد: در این زمینه تمام بسیج به میدان آمده است و در کنار مسئولانی که بسیاری از آن ها دغدغه‌مند هستند، قرار گرفته اما محرومیت زیاد است.

سردار مقواساز عنوان کرد: در جلسه‌ای که با سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران برگزارشد، اولویت اول استان را کم آبی عنوان کردیم همه استان از کم آبی رنج می‌برد، سپاه آماده است که در کنار مسئولان بتواند محرومیتی را از این روستا کم کند.

انتهای پیام/163/ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • تعریف قریب ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در فارس
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است