Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با وزیر کشور با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق و توفیق استاندار جدید اظهار کرد: از آقای دکتر کلانتری در این ایام سخت کرونایی و همچنین زلزله سی سخت که زحمات زیادی را تا لحظه آخر با اخلاص و در راستای خدمت به مردم و توسعه استان کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای کلانتری انسان شایسته و خستگی ناپذیری است که باید از او در جاهای دیگر استفاده شود علیرغم تغییر دولت برای رفع مشکلات استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

امام جمعه یاسوج گفت: خوشحالیم که فردی از فرزندان استان مدیری با تجربه و با دغدغه انتخاب شده قطعاً تجربه خوبی دارد و از نمایندگان استان که برای این گزینش همکاری کردند و همچنین جریان های مختلف که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که برای توفیق دولت همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور پر ظرفیت و توانمندی داریم که دلیل آن مقاومت چندین ساله مردم در برابر استکبار جهانی بوده و نه تنها در این دوران نظام تضعیف نشد بلکه روز به روز قوی تر هم شده و دشمنان ضعیف شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد زیرساخت‌های خوبی در استان شکل گرفته و همه باید در این دولت تلاش کنند و زحمت بکشند تا زیرساخت‌های نیمه تمام تکمیل شوند و البته به آینده استان امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه وزیر کشور زلزله کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود