Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است... - اخبار بازار -

کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است که با واردات قانونی و رسمی محصولات برند‌های «هوآوی» و «سامسونگ» و با پشتوانه سال‌ها تجربه در بازار تلفن همراه، این روزها توانسته سهم قابل توجهی از بازار واردات موبایل کشور را به خود اختصاص دهد و با ارائه سرویس‌های منحصر به فرد، همراه با سرعت و کیفیت بالا رضایت کاربران را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاریان همراه به عنوان نماینده رسمی شرکت هوآوی در ایران و همچنین یکی از پخش‌کنندگان رسمی گوشی‏های هوآوی و سامسونگ در ایران، با واردات و توزیع به‌روزترین محصولات این کمپانی ها توانسته به توزیع کنندگان، سازمان ها و فروشندگان موبایل در اقصی نقاط ایران بهترین خدمات را ارائه دهد.

در همین راستا شرکت کاریان همراه در ادامه فروش و توزیع گوشی‏های موبایل در ایران ، امکان جدید فروش همکاری بصورت آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به  سایت کاریان همراه  مراجعه کنید.

مزایای خرید آنلاین از کاریان همراه برای فروشندگان موبایل :

اگر فروشنده موبایل هستید و به دنبال تامین گوشی برای فروشگاه خود هستید، با خرید آنلاین از  کاریان همراه  می‌توانید از سرویس‌دهی باکیفیت و امن لذت ببرید. ویژگی‌هایی که این شرکت را از سایر مراکز توزیع گوشی بصورت تلفنی و سنتی متمایز می‌کند عبارتند از:

ثبت نام سریع همکار:

مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اتوماسیون شده بصورت آنلاین و سریع بوده و بخش زیادی از ارسال مدارک کاغذی حذف شده است. پشتیبانان کاریان همراه از ابتدای ثبت نام تا شروع خرید همراه شما هستند و قدم به قدم مراحل ثبت نام اطلاع رسانی و رفع ایراد می شود.

ثبت سفارش در روز‌های تعطیل و ساعات غیر کاری:

این امکان در سیستم خرید‌‌های حضوری به شیوه سنتی وجود ندارد و سفارش گزاری شما به روز و ساعت کاری شرکت محدود می‌شود که با امکان ثبت سفارش آنلاین کاریان همراه، این مشکل مرتفع شده است.

خرید مستقیم و بدون واسطه:

با توجه به اینکه کاریان همراه، واردکننده مستقیم تلفن همراه است، شما می‌توانید با خیال راحت یک خرید بدون واسطه و با قیمتی رقابتی را تجربه کنید؛ در دوره‌ای که امکان تشخیص کالای تقلبی از محصول اورجینال وجود ندارد، با ارائه فاکتور رسمی فروش موردتایید اداره امور اقتصادی و دارائی و ارائه گارانتی معتبر توسط تیم فروش کاریان همراه با خیال راحت خرید کنید.

خرید بدون نگرانی از نوسانات لحظه ای قیمت:

با توجه به نبود ثبات اقتصادی و رشد روزانه قیمت ارز، در خرید آنلاین از کاریان همراه دغدغه نوسان لحظه ای قیمت را نخواهید داشت.

ارائه سبد‌های متنوع برای تمامی فروشندگان گوشی موبایل:

معمولا فروشندگان گوشی موبایل با مشکل عدم ارائه سبد‌‌های کوچک مواجه هستند؛ چون بیش‌تر شرکت‌ها سبد‌‌ کالاهای بزرگ و گران‌قیمت ارائه می‌دهند که بیشتر برای بنکداران قابل استفاده است. کاریان همراه با ارائه سبد‌های متنوع و امکان خرید انتخابی محصولات این مشکل را حل کرده تا تمامی فروشندگان گوشی موبایل در سراسر کشور امکان خرید را داشته باشند.

امکان خرید و ارسال کالا به سراسر ایران:

خرید آنلاین کاریان همراه برای اقصی نقاط کشور امکان‌پذیر است و کالای مورد نیاز، به انتخاب خریدار در سریع‌ترین حالت ممکن ارسال می‌شود.

گارانتی رسمی:

کاریان همراه با همکاری شرکت‌های اصلی خدمات تحت نظر برند، خدمات پس از فروش 18 ماهه را برای تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد و خیال شما را بابت داشتن گارانتی اصلی کمپانی راحت می‌کند.

امکان رجیستری دستگاه بدون مشکل:

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، گوشی هوشمندی که می‌خرید باید مراحل رجیستری را پشت سر گذاشته باشد، در غیر اینصورت، بعد از 30 روز دیگر نمی‌توانید از گوشی یا سیم‌کارتی که داخل گوشی انداخته‌اید استفاده کنید. طرح رجیستری گوشی به منظور مبارزه با کالای قاچاق و واردات غیرقانونی انجام می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالا و با وجود کد همتا اختصاصی برای محصولات به دلیل واردات قانونی، خیال مشتری خود را از بابت مالکیت و رجیستری گوشی راحت کنید.

کاریان همراه؛ ضمانت یک خرید با کیفیت

کاریان همراه  طی سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده با توزیع بروز گوشی های موبایل در ایران ، با تضمین اصالت کالا و پشتیبانی نیروهای مجرب و متخصص، در بازار کنونی گوشی‌های هوشمند متمایز ظاهر شود و لذت یک خرید امن و بدون دغدغه را به مشتریان هدیه دهد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موبایل در ایران کاریان همراه خرید آنلاین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران می‌پردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

به نقل از سامان رسانه، هاله حسین‌زاده معاون بین‌‎الملل بانک سامان در گفتگویی، با بیان اینکه بانک سامان به منظور معرفی خدمات خود به صادرکنندگان کشور، حضوری پررنگ در نمایشگاه ایران اکسپو دارد، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط و محدودیت‌های بین المللی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های صادرکنندگان ایرانی نحوه وصول عواید صادراتی است. از این‌رو بانک سامان با توجه به شبکه گسترده و قوی کارگزاری از یک‌سو و از سویی دیگر تیم حرفه‌ایی و توانمند خود، توانسته نقش موثر و بسزایی در راحتی، سرعت و امنیت صادرات و وصول درآمد‌های حاصله در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

معاون بین‌الملل بانک سامان سپس ادامه داد: در همین حال باید گفت که با توجه به جایگاه بسیار خوب بانک سامان در شبکه بانکی کشور، که طی چندین سال گذشته همواره در میان سه بانک اول کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی در حوزه واردات بوده، «بازار تقاضای» خوبی برای خرید ارز حاصل از صادرات در اختیار دارد که صادرکنندگان با اتکا بر توانمندی بانک سامان در این حوزه می‌توانند با سرعت و راحتی، تعهدات صادراتی خود را از طریق بانک سامان ایفا کنند.
حسین‌زاده در بخش دیگری از این گفتگو اظهار کرد: با توجه به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر ارگان‌های متولی مبنی بر ایجاد ابزار‌های تشویقی و حمایتی در توسعه صادرات کشور و همچنین ایجاد بستری امن و راحت از طریق سیستم بانکی به منظور هدایت منابع ارزی واصله به سمت واردات مورد نیاز کشور، در آینده نزدیک نقش بانک‌ها به عنوان بازو‌های اجرایی بانک مرکزی در این فرایند پررنگ‌تر خواهد شد. از این رو، بانک سامان همانند گذشته، با تمام توان و قدرت آماده است تا در کنار فعالان اقتصادی کشور اعم از واردکنندگان و صادرکنندگان به عنوان حلقه واسط تسهیل‌گر حضور داشته باشد تا با شنیدن دغدغه‌ها و نیازهایشان به ارائه راه حل و راهکار‌های متناسب با آن‌ها بپردازد.

معاون بین‌الملل بانک سامان با اشاره به مزیت این بانک نسبت به سایر بانک‌های کشور در حوزه ارزی، عنوان کرد: همانطور که پیش‌تر اشاره کردم بانک سامان، طی چند سال گذشته همواره بین سه بانک نخست کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی بوده که بی شک این مهم، نتیجه رضایت و خشنودی مشتریان از ارائه خدمات بانک سامان است و خود گویای مزیت بالای بانک سامان در شبکه بانکی کشور است.

هاله حسین‌زاده در پایان از تجار و فعالان حوزه واردات و صادرات کشور دعوت کرد تا در تمامی اوقات سال برای دریافت اطلاعات و آگاهی از خدمات قابل ارائه به همکاران بانک سامان در شعب ارزی و یا همکاران بانکداری شرکتی بانک سامان و یا صرافی سامان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی