Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@09:25:30 GMT

پایان پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن محرومان در کرمان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۲۷۱۱

پایان پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن محرومان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی ظهر امروز در آیین اختتامیه ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای ماهونک شهرستان بردسیر اظهار کرد: رمز ماندگاری نظام نوپای جمهوری اسلامی؛ برکات دفاع مقدس، حضور و خودشناسی و توجه به توان داخلی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد: سال ۱۳۹۷ توافق ۷۴۶ واحد بین سپاه و کمیته امداد صورت گرفت؛ اما به‌دلیل افزایش نرخ مصالح و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..۷۴۶، واحد به ۵۰۰ واحد کاهش یافت و در دوران سردار ابوحمزه کلنگ‌زنی انجام شد.

صادقی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی، افزود: با حضوری که دستگاه‌های مختلف و در راس آنها سپاه دارد؛ در هفته دفاع مقدس در قالب قرارگاه اجتماعی امام حسن (ع) کارهای زیادی در استان کرمان انجام شد و از ظرفیت ارتش هم استفاده شد که دو مرتبه مانور جهیزیه برگزار شد و یک برنامه با محوریت کانون‌های مساجد صورت گرفت؛ همچنین فردا در منتهی‌الیه مرز کرمان با سیستان و بلوچستان با همکاری بسیج و وزارت نیرو برای اولین‌بار برق‌رسانی شده که خانه‌های محرومان از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.وی ادامه داد: توافق‌نامه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم که مجری آن کمیته امداد استان بود که کار را به پیمانکاران و افراد مختلف واگذار کردیم، مرکز، اعتبار ۵۰۰ واحد را به میزان۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده بود و تصمیم گرفتیم برای ۲۴۶ واحد از اعتبار منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات استفاده کرده و عزتمندانه تمام ۷۴۶ واحد رابه انجام برسانیم که امروز مراسم جشن پایان احداث ۵۰۰ واحد را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن محرومان مددجویان کمیته امداد مسکن مددجویان کرمان کمیته امداد ۵۰۰ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود