Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مراسم تشییع شهدای اقتدار"حسین عابدی" و "سید مرتضی کریمی" در فردیس خبر داد. - اخبار استانها -

 سلیمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج  با اشاره به شهادت دو تن از کارکنان مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه در حادثه آتش‌سوزی در روستای بیدگنه ملارد ، اظهار داشت:   مراسم تشییع این دو شهید والامقام چهارشنبه 7 مهرماه به‌صورت خودرویی در فردیس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو شهید گران‌قدر ساکن شهرستان فردیس بودند که یکشنبه چهارم مهرماه براثر حادثه آتش‌سوزی در محل انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: مراسم تشییع این دو شهید سرافراز فردا چهارشنبه 7 مهرماه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس به‌صورت خودرویی از ساعت 8 از سه راه حافظیه فردیس به سمت فلکه دوم تشییع و پس‌ازآن پیکر شهید "حسین عابدی" به سمت مشکین‌دشت تشییع و در گلزار شهدای مشکین‌دشت به خاک سپرده خواهد شد و پیکر شهید "سید مرتضی کریمی" نیز به سمت امام‌زاده ابراهیم (ع) تشییع و در گلزار شهدای این بقعه متبرکه به خاک سپرده می‌شود.

ناگفته‌هایی از حضور "حاج قاسم و ابومهدی" در سیل خوزستان/ دستور شهید سلیمانی برای تبدیل قرارگاه نظامی ‌به ستاد بحران + فیلممدال ایثار و شجاعت به شهید علی لندی تعلق گرفتبهره برداری از یادمان شهید خوزستانی در اهواز + فیلم

وی گفت: شهید "حسین عابدی" متولد 1356 و شهید :سید مرتضی کریمی" متولد 1372 عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که عصر روز یکشنبه چهارم مهرماه براثر حادثه آتش‌سوزی در محل انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مرتضی کریمی مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد