Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:03:56 GMT

بیش از ۲۳۶ هزار مرسوله در مهاباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۱۵۷

بیش از ۲۳۶ هزار مرسوله در مهاباد توزیع شد

کامران اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال از مجموع کل مرسولات ۲۱۵ هزار و ۹۵۸ مرسوله به صورت پیشتار، ۱۶ هزار و ۳۰۷ مرسوله به صورت سفارشی، سه هزار و ۶۶۸ مرسوله به صورت ویژه و ۶۶۸ مرسوله نیز به صورت عادی در این شهرستان دریافت و ارسال شده است.

وی ادامه داد: نیمه نخست امسال به علت شرایط کرونا و افزایش خریدهای اینترنتی، میزان مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر افزایش یافت بطوری که و روزانه بیش از ۵۰۰ بسته در قالب ۲ کامیون جابجا و ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پست مهاباد اظهار داشت: امسال ۶۱۱ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۲۵۸ مرسوله پستی وارد و ۳۵۳ مرسوله خارج شده است.

اسماعیلی بیان کرد: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشورهای خارجی به ترتیب با کشورهای سوئد، انگلیس و کانادا انجام شده است.

وی همچنین اضافه کرد: طی ۶ ماهه گذشته ۲ هزار و ۳۱۵ فقره محموله نمونه های غربالگری بهداشت و درمان نیز جمع آوری و در سطح شهرستان توزیع شده است.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مهاباد شرکت ملی پست ایران پست بانک ایران آذربایجان غربی پست بانک ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد شرکت ملی پست ایران پست بانک ایران مهاباد شرکت ملی پست ایران پست بانک ایران آذربایجان غربی پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق