Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمود زاده، رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در حاشیه قرعه کشی این رقابت‌ها اظهار کرد: ما مراسم قرعه کشی مسابقات را به نحوی انجام می‌دهیم که میزبانی و مهمانی تیم‌ها با هم تداخلی نداشته باشد و ما سید بندی یا چیدمان انجام ندادیم و قرعه کشی واقعی مسابقات را انجام دادیم و در کمتر از بیست دقیقه قرعه کشی مسابقات دسته یک را برگزار کردیم و همه تیم‌ها می توانند برنامه کامل مسابقات را در دسترس دارند و براساس آن برنامه ریزی‌های خود را  انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال باید در روز‌های سوم و چهارم مهرماه برگزار می‌شد، اما به خاطر بازی‌های تیم ملی فوتبال این مسابقات به تعویق افتاد و مسابقات لیگ برتر به روز‌های بیست و هفتم و بیست و هشتم موکول شد و  در نهایت ما نیز مسابقات لیگ دسته یک را در روز‌های هفدهم و هیجدهم برگزار خواهیم کرد و اگر این کار را انجام نمی‌دادیم  فاصله زمانی بین مسابقات لیگ برتر و دسته یک باعث لطمه خوردن به تیم‌های دسته یکی می‌شد. ۱۲ تیم دسته یکی از ما در خواست کردند که مسابقات را چند روز دیگر به تعویق بیندازیم و این درخواست را ما حتما بررسی خواهیم کرد.  قطعا ما قبل از ۲۷ مهر ماه مسابقات را شروع خواهیم کرد. شاید در روز‌های ۱۷ و ۱۸ مهر لیگ را شروع نکنیم، اما مطمئنا در روزهای ۲۴ یا ۲۵ مهر لیگ را آغاز خواهیم کرد چرا که در حال حاضر نیز مسابقات با فشردگی برگزار خواهد شد.

انتقال تیم بادران به استان قزوین ۵۰ درصد نهایی شده است

محمود زاده در خصوص انتقال تیم بادران به استان قزوین گفت: ما در قرعه کشی طوری طراحی کردیم که اگر  بادران از تهران به قزوین منتقل شود مشکلی  به وجود نیاید. براساس مکاتبات ما انتقال بادران ۵۰ درصد نهایی شده است، اما شرط اصلی انتقال مالکیت بادران دریافت تاییدیه کمیته ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیئت فوتبال استان تهران است  که تاکنون ما  نامه‌ای را در این خصوص دریافت نکرده ایم.

به هر قیمتی بازی‌ها را در وزشگاه‌های غیر استاندارد برگزار نمی‌کنیم

او در خصوص وضعیت ورزشگاه‌های تیم‌های دسته یکی گفت: استاندارد‌های لیگ دسته یک تغییر کرده است و ما به هر قیمتی بازی‌ها را در هر ورزشگاهی برگزار نخواهیم کرد و از همه تیم‌ها می‌خواهیم که این موضوع را جدی بگیرند. تیم مس شهر بابک تا مشکل هتل در این شهر برطرف نشود نمی‌تواند میزبان بازی هایش  باشد و باید در سیرجان بازی کند. ورزشگاه غدیر تهران به دلیل کیفیت چمن و  نور ورزشگاه نمی‌تواند میزبان بازی‌های تیم‌های تهرانی در لیگ دسته یک باشد. ورزشگاه شهرداری آستارا، تختی جم و تختی اهواز نیز دارای مشکلات اساسی است و اگر نتوانند مشکلات را برطرف کنند نمی‌توانند میزبان بازی‌های دسته یک باشند.

او در خصوص وضعیت نقل و  انتقالات تیم‌های دسته یکی بیان کرد: همه تیم‌های دسته یکی متاسفانه تاکنون در ثبت قرارداد بازیکنانشان تاخیر کرده اند در حالی که  تیم‌ها می‌توانند به راحتی این قرارداد‌ها را ثبت کنند، اما متاسفانه تیم‌ها تعلل می‌کنند.

محمودزاده درباره حذف قانون تفاضل گل خاطرنشان کرد: این قانون هنوز به ما ابلاغ نشده است و در صورت  ابلاغ  ما آن را اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

حذف قانون تفاضل گل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده لیگ دسته یک مسابقات لیگ برتر تیم های دسته یکی تیم های دسته یک لیگ دسته یک قرعه کشی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران