Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش جدیدی که امروز سه شنبه منتشر شده است اگر اروپا بخواهد گذار به خودروهای برقی را به همین منوال ادامه دهد باید تغییرات اساسی در خودروسازی های خود ایجاد کند و برنامه های جدید آموزش مهارت برای نیروهای کارگری خود فراهم سازد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، گروه «پلتفورم حمل و نقل برقی» (Platform for Electromobility) در گزارش جدید خود با همکاری گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group ) گفته است که تا سال 2030 و با توسعه گذار به خودروهای برقی اشتغال در صنایع خودروسازی اروپا به یک درصد کمتر از 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون نفر فعلی خواهد رسید.

اما مشاغل عرضه کنندگان و تولید کنندگان سنتی که بر موتورهای احتراق داخلی تمرکز کرده اند به ترتیب 20 و 42 درصد و جمعا 500 هزار نفر کاهش نیرو خواهد داشت.

از سویی استخدام در عرضه کنندگانی که بر تکنولوژی های کربن صفر متمرکز هستند تا 300 هزار نفر یعنی 10 درصد افزایش خواهد داشت.

کمیسیون اروپا ممنوعیت جدیدی برای خودروهای بنزینی و گازوئیلی از سال 2030 وضع کرده است.

خودروسازها هشدار می دهند که تعداد مشاغل در کارخانجات متدوال تولید موتورهای احتراق داخلی در خطر از دست رفتن هستند و از اتحادیه اروپا خواسته اند برای کاهش اثرات این گذار به خودروهای برقی به کارخانجات خودروسازی کمک کنند.

گروه «پلتفورم حمل و نقل برقی» می گوید انتظار دارد شاهد افزایش تعداد مشاغل در بخش تولید انرژی برای صنایع اتوموبیل سازی و زیرساخت های شارژ خودروهای برقی باشد.

این گروه تاکید دارد که اتحادیه اروپا، دولت ها و شرکت ها باید بر آموزش، و مهارت افزایی کارمندان خود متمرکز شوند تا مطمئن شوند کسی از این قافله عقب نخواهد ماند.

صنایع خودروسازی برای اقتصاد قاره سبز از اهمیت استراتژیک برخوردار هستند.

An electric powered taxi is seen being charged at a BP Pulse electric vehicle charging point in London, Britain, July 16, 2021. Picture taken July 16, 2021. REUTERS برچسب هااتحادیه اروپا (EU) انرژی امروز خبرگزاری بین‌المللی رویترز (Reuters) خودروی برقی شارژ خودروی برقی گروه پلتفورم حمل و نقل برقی (Platform for Electromobility) گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا EU انرژی امروز خودروی برقی شارژ خودروی برقی آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو