Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:24:23 GMT

نمایشگاه ویترینی محصولات قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۷۹۳

نمایشگاه ویترینی محصولات قم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی در شکوهیه ضمن بازدید از چند واحد صنعتی نمایشگاه ویترینی محصولات در قم را افتتاح کرد.

استاندار قم در این مراسم ضمن حضور میدانی در واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات با اشاره به اجرای طرح فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه گفت: اجرای طرح فاز توسعه صنعتی شکوهیه این شهرک را به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور در کارخانه‌ها و در جمع تولید کنندگان، مشکلات و موانع تولید این بخش‌ها از نزدیک بررسی شده و برای رفع آنها تصمیمات مناسب اتخاذ و دستورات لازم صادر می‌شود.

به گفته این مسئول؛ در برنامه امروز مشکل حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران واحدهای تولیدی مورد بازدید همچنین بحث طرح‌های توسعه واحدهای مذکور از سوی تولیدکنندگان مطرح شد، که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و امیدواریم نتیجه آن منجر به حل مشکلات شود.

استاندار قم عنوان کرد: با وجود تحریم و مشکلات ناشی از بحران کرونا در کشور، حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره مدیران با تولیدکنندگان و صنوف مختلف می‌تواند زمینه را برای سرعت بخشی به حل مشکلات و ایجاد گشایش‌های بیشتر در حوزه‌های گوناگون فراهم نماید.

سرمست برنامه‌های راهبردی استان در زمینه اقتصادی را موفق توصیف و تصریح کرد: برنامه‌های راهبردی استان در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید موفقیت‌آمیز بوده و خوشبختانه طی سه سال اخیر، هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و چندین واحد تولیدی راکد نیز احیا شده است..

وی افزود: در قالب این برنامه، طرح‌های توسعه مربوط به چند واحد تولیدی اجرایی شده است و با الحاق زمین به شهرک صنعتی شکوهیه، شاهد راه اندازی فاز توسعه این شهرک هستیم و امروز این شهرک به یک کارگاه عمرانی عظیم مبدل شده است..

گفتنی است؛ هم زمان با روز آتش نشان، ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی جدید به دستور استاندار به شهرک صنعتی شکوهیه تحویل داده شد.

کد خبر 5315519

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بهرام سرمست افتتاح کارخانه استانداری قم واحد صنعتی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس مرز مهران بوشهر عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی صنعتی شکوهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید