Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ابتدا درباره زمان شروع مسابقات گفت: ما همیشه سعی می کنیم قرعه کشی کنیم و اینگونه نباشد که بازی ها چیده شود. کل زمان قرعه کشی در ۲۰ دقیقه انجام‌ شد که این حاصل تلاش همکارانمان در سازمان لیگ بود. پس از پایان قرعه کشی مسئولان فنی طوری برنامه ریزی کردند که بازی ها به طور کامل مشخص باشد و الان تیم‌ها تا پایان فصل بازی های خود را می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر ما قرار بود سوم و چهارم آغاز شود اما به خاطر بازی های حساس تیم ملی لیگ را به پایان مهر انتقال دادیم. به همین خاطر بازی‌های لیگ یک را به ۱۸ و ۱۹ مهر انتقال دادیم که نزدیک شروع مسابقات لیگ برتر باشد. با این حال برخی رسانه ها انتقاد کردند که چرا هنوز مسابقات شروع نشده به تعویق افتاده در صورتی که ایجاد فاصله زیاد میان آغاز لیگ برتر و لیگ یک شرایط را دشوار می کرد. در این مدت ۱۲ باشگاه درخواست دادند که چند روز دیگر بازی‌ها به تعویق بیفتد. درباره این موضوع در جلسه سازمان لیگ تصمیم گیری خودهیم کرد اما قطعا شروع مسابقات لیگ یک پیش از لیگ برتر خواهد بود یعنی نهایتا تا ۲۵ مهر مسابقات را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره مساله مالکیت باشگاه بادران گفت: ما طوری برنامه ریزی کردیم اگر بادران‌در تهران بماند مشکلی نباشد و اگر به شهر دیگری منتقل شود باز هم مشکلی ایجاد نشود.

وی در ادامه درباره اینکه برخی ورزشگاه ها استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقه ندارند گفت: استانداردهای ما تغییر نخواهد کرد و به هر قیمتی در هر ورزشگاهی بازی برگزار نمی کنیم و این‌ تاکید ریاست فدراسیون و سازمان لیگ است. تا این لحظه دو بار مکاتبه کردیم تا ورزشگاه های دارای مشکل، مشکلشان را حل کنند. به طور مثال در شهربابک به خاطر مشکلات هتل بازی برگزار نخواهیم کرد. ورزشگاه غدیر تهران هم از دور خارج شده و ورزشگاه شهرداری آستارا هم مشکلاتی دارد که باید حل شود. ما در ورزشگاه تختی جم مشکل چمن داریم که باید این ورزشگاه را هم درست کنند. ورزشگاه تختی اهواز هم مشکلاتی دارد که اگر بخواهند بازی برگزار کند مشکلات باید حل شود و اگر حل نکنند در این ورزشگاه ها بازی برگزار نخواهد شد.

او درباره اظهارات کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که از این پس قرار است تیم‌های هم‌امتیاز بر اساس نتایج دیدارهای رو در رو، رده بندی شوند و دیگر تفاضل گل ملاک نیست، گفت: فعلا در لیگ برتر و لیگ یک بر اساس آیین نامه‌ها ملاک عمل ما بعد از تساوی تیم‌ها در امتیاز، تفاضل گل است اما اگر تغییری ایجاد شود در آینده ابلاغ خواهد شد.

پربیننده ترین ستاره‌ الهلال خواستار جدایی شد سوپرگل طارمی رکوردشکنی کرد + فیلم ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران برابر قزاقستان خبر خوب برای پرسپولیس / مصدومین الهلال به ۷ نفر رسیدند برنامه بازی‌ های پایانی مرحله یک‌ چهارم نهایی جام جهانی فوتسال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بازی برگزار سازمان لیگ لیگ برتر بازی ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد