Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:54:57 GMT

ابراهیم شکوری جریمه یا محروم شده است؟

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۱۵۲

ابراهیم شکوری جریمه یا محروم شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از ظهر یکشنبه بود که رئیس کمیته اخلاق در بخشی از حرف هایش گفت:«در صورت وقوع تخلف، کمیته اخلاق مستند به مقررات فوق متخلف را با توجه به نوع تخلف، به جریمه نقدی یا محرومیت از فعالیتهای رسمی مرتبط با فوتبال و سایر مجازاتهای تعیین شده محکوم می‌کند. در پرونده‌های اخیر مربوط به سرمربی تیم استقلال، مدیر اجرایی سابق تیم پرسپولیس، بازیکنان استقلال و پرسپولیس، سرپرست اسبق تیم گل ریحان، یکی از داوران لیگ برتر و غیره، وفق قانون و مقررات رسیدگی و پس از صدور رأی و قطعیت حکم، محکومین در کمیته اخلاق حاضر و احکام صادره اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او صحبت از پرونده های اخیر کرد و البته از مدیر اجرایی سابق پرسپولیسی ها سخن گفت؛بدون اینکه نامی از کسی ببرد.اما منظور یونس اسدی مقدم چه کسی بوده است؟مدیر اجرایی‌ سابق پرسپولیسی ها قبل از اینکه سرباز شود ابراهیم شکوری بود. یونس اسدی هم در حرف هایش از پرونده های اخیر و البته کلمه سابق استفاده کرده است! ابراهیم شکوری که  در فضای مجازی زیاد کل کل می کرد اخیرا هم با ساکت الهامی به اختلاف خورده بود.

ماجرا از آنجا شروع شد که حدود چند ماه قبل، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی  در مصاحبه‌ای تلفنی حرف هایی زد که بعدا واکنش شکوری را به همراه داشت.الهامی آن زمان درباره شکوری گفته بود:«شکوری بحثش جداست و من از او شکایت کردم. من اصلاً اسمی از پرسپولیس نبردم و فقط گفتم بعضی از تیم‌ها اینقدر راحت هستند که ترسی از کرونا ندارند. اینکه عده‌ای با سه بازی برای پرسپولیس یا حضور به‌عنوان یار تعویضی سابقه بازی برای پرسپولیس را داشته‌اند، نباید اظهارنظر کنند. منظورم مشخصاً آقای شکوری است.»

پس از این صحبت‌ها ابراهیم شکوری با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود اسمی از الهامی نیاورد اما الهامی این حرف ها را به خودش گرفت و باعث شد تا درگیری لفظی بین این دو نفر شدید تر شود.

با همه این حرف ها شکوری حدود چند روز قبل به تمرین نساجی رفت تا از الهامی عذرخواهی کند.فیلم آشتی کنان این دو نفر هم در فضای مجازی موجود است.البته این ها همه حدس و گمان است اما پرونده اخیر و مدیر اجرایی سابق پرسپولیس چه کسی می تواند باشد؟

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1558643

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری مدیر اجرایی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها