Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار گزارشی عملکرد دو ملی پوش جودوی ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را تحسین کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار گزارشی عملکرد دو ملی پوش جودوی ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را تحسین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است:

وحید نوری و محمدرضا خیراله زاده، نمایندگان جودوی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ با نمایش دیدنی موفق شدند به ترتیب طلای وزن منفی ۹۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم را از آن خود کنند. عملکرد خیره کننده این ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک را به تحسین واداشت.

ایران در مسیر موفقیت

وحید نوری از ایران که مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بود، موفق شد اولین طلای پارالمپیک کشورش در رشته جودو را کسب کند. نوری موفق شد در مسابقه فینال وزن منفی ۹۰ کیلوگرم، جودوکار انگلیسی را با امتیاز ایپون شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند.

وحید نوری پس از این موفقیت گفت: این اولین مدال طلای ایران در رشته جودو در رقابت‌های پارالمپیک است. پیش‌تر، ما موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شده بودیم، اما این اولین مدال طلای بازی‌های پارالمپیک است. من با جودو زندگی می‌کنم و از برافراشته شدن پرچم کشورم بسیار هیجان زده می‌شوم.

پس از موفقیت وحید نوری، هم تیمی او محمدرضا خیراله زاده توانست در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تعداد مدال‌های ایران در رشته جودو را به عدد دو برساند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رییس فدراسیون جودو بازی های پارالمپیک جودوی ایران توکیو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی