Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی دانشگاه آزاد واحد قشم گفت: امکان استفاده از خدمات آزمایشگاه‌های پژوهشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی برای همه محققان و پژوهشگران فراهم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مریم طلا، معاون علمی دانشگاه آزاد واحد قشم اظهار کرد: امکان استفاده از همه آزمایشگاه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای نهادها و مراکز دولتی و غیردولتی، صنایع، اعضای هیئت‌ علمی و دانشجویان از طریق ثبت درخواست در سامانه ساها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وجود آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در شاخه‌های مهندسی شیمی و نفت، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مکاترونیک، زمین‌شناسی، کشاورزی و منابع طبیعی، نساجی و امکانات آزمایشگاهی عمومی در این واحد دانشگاهی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ساها به نشانی saha.iau.ir و ثبت درخواست خود از امکانات، دستگاه‌ها و فضای آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بهره‌مند شوند.

معاون علمی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: جزیره قشم با توجه به وسعت و ظرفیتی که در عرصه‌های تولیدی و اقتصادی دارد قطعاً در صورت بهره‌مندی از دانش و امکانات دانشگاهیان می‌تواند به قطب شایسته‌ای در حوزه‌های مورد اشاره تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هرمزگان قشم دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند